Philips Vesta Pro is een goeie, komt goed uit de tests.
Ik ben toch malle pietje niet!
Yup Vesta Pro is gewoon goed.
Heb zelf een mazzeltje gehad wat betreft een webcam die ik zeer goedkoop kon krijgen maar mijn eerste keus was ook een Philips Vesta Pro.
Heb zelf een mazzeltje gehad wat betreft een webcam die ik zeer goedkoop kon krijgen maar mijn eerste keus was ook een Philips Vesta Pro.
Maar philips heeft nu een nieuwe namelijk de ToUcan XS. die is ook goed, en goedkoper
Verwijderd
Koop de creative Webcam 3 !! Die is heel goed, leuke filmpje maken (scherp en eventueel met geluid) en zeer scherpe foto's. als je een foto wilt zien moet je me maar even mailen
.
als ik nou ergens een e-mail adres van je had. in mijn hand tasje ofsow
Ben het met de meerderheid hier eens, gewoon de Vesta Pro doen, heb ik hier ook staan, werkt perfect en niet duur.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
en hoe goed is dan de Creative Videoblaster WEbcam plus die ziet er ok wel kewl uit. leuke specificaties...
Verwijderd
Zou iemand misschien ff een piccie willen maken met die Vesta en posten? Ik ben benieuwd naar de scherpte van het beeld.
Verwijderd
Philips Vesta Pro, ga daar voor...ik heb hem ook en werkt prima. Sommige van die shots die ze hier hebben gepost kunnen een stuk scherper. Gelukkig kan je aan de lens draaien om zo een scherper beeld te krijgen. Het kan dus beter dan het plaatje wat je hier ziet. Degelijk spul, grappig uiterlijk en doet het prima. USB ofcoz
Verwijderd
Ik heb de Vesta Fun gekocht, die pro kan wel beter zijn maar heb er geen geld voor.
Blijkt dus dat het ***ding het niet doet onder win2k, iemand tips, suggesties?
Blijkt dus dat het ***ding het niet doet onder win2k, iemand tips, suggesties?
Als het je om de beeldkwaliteit gaat moet je een Kodak DVC325, 3Com Homeconnect of Intel create&share nemen. Zijn wel wat duurder, maar dat zie je er wel aan af...
Verwijderd
okee, ik heb nu zo'n versta pro maar dat ding is vet onscherp man!!! Hoe stel ik 'm bij??
dit is de ultimate cam!: sony evi-d31
mega scherp, alle denkbare functies zitten erop (bv backlight, tracking, zooming, pan&tilt, OSD, enz)
wel de prijs: 2500 piek
mega scherp, alle denkbare functies zitten erop (bv backlight, tracking, zooming, pan&tilt, OSD, enz)
wel de prijs: 2500 piek
nope
ik zou eventjes wachten op de nieuwe Philips ToUCam's...
Pagina: 1