Toon posts:

[xp] heeft alle accounts geblocked *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kheb ff een flink probleem, ik kwam zojuist thuis en ik probeerde in te loggen op win xp.
onder mijn eigen account,(een administrator account, oftewel volledige rechten) en ik tik mn w8woord in en xp geeft een foutmelding: contact your administrator want je account is locked out!!! maar dan in iets minder gebrekkig engels...

dus ik mn broertjes account geprobeert en jahoor hetzelfde die van mn zusje deed het die had vanmiddag nog ff lopeh spelen dus die ga ik zo nog ff een minuutje onder water houden :( :( en ik heb ook al geprobeerd onder administrator account aan te melden met w8woord maar dan krijg ik de leuke melding dat ik de naam van de administrator en mn w8woord moet controleren......
van de spelling van de naam en w8woord ben ik 99 procent zeker dat ie klopt dus ik kan alleen maar op mn zusjes account inloggen!! als gewone user en niet als admin dus.. hoe kan ik mn account weer actief krijgen zonder win opnieuw te moeten installen???

Please help!!!!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

Probeer eerst ff leestekens etc neer te zetten... Dit leest echt :r ...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 23:59

Tachyon

pop the glock

Heb je iemand het administrator-password soms gegeven?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

En een alinea op z'n tijd mag ook...zie het als ademen!

BTW: je zal echt opnieuw moeten installen, admin ww is er niet voor niets!

Verwijderd

Topicstarter
nope, en zo ja wat zou mn zusje ermee kunnen, in event viewer is alleen mn zusje om 16:45 ingelogt geweest.....

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
en blackd heeft alle uitroeptekens uit de topictitel gehaald!!! (en [] om het OS gezet)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
o leuk heb je msschien ook een antwoord?

• blackd
  • Niet online
Mjah, check je caps, keyboard, wachtwoord, probeer anders in te loggen in recovery console, kijk of dat wel werkt...

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 23:59

Tachyon

pop the glock

Je weet dat in principe alle accounts van XP administrator-rechten hebben? Ben je misschien vergeten een van de accounts op "restricted user" te zetten?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

eMAeRCe schreef op 14 september 2002 @ 00:03:
Probeer eerst ff leestekens etc neer te zetten... Dit leest echt :r ...
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 00:08:
En een alinea op z'n tijd mag ook...zie het als ademen!
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 00:11:
Nog niet duidelijk ??? :Z

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

lees anders de faq even man ... mensen proberen je te helpen ... kunnen zei toch niks aan doen dat je vage topictitle en nog vagere schrijfstijl op ons loslaat

Verwijderd

Als je die beveiliging van het locken van accounts aanzet dan word het account standaard vergrendeld voor 30 min. Dus ik zou ff een half uurtje wachten met aanloggen en dan nog een keer proberen

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 00:11:
ja windows er opnieuw opzette, want ik had dit een tijd terug ook en er is zover ik weet geen oplossing voor.

en iets minder brutaal, zou ook wel fijn zijn, je komt hier met een probleem en dan moet je de mensen wel de tijd gunnen om te antwoorden

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Verwijderd

Topicstarter
nee ook niet zijn er maar 3 .
ik, mn broertje en mn zusje..... zou het via internet kunnen (hacker ofzodie mij eraf heeft gegooid???)

Verwijderd

Topicstarter
ow nou sorry hoor, zo bedoelde ik dat helemaal niet..
maar bedankt, kga wel opnieuw win installen, et probleem is dat ik dus geen backups nergens van heb nu... daarom was ik een beetje pissig.
bedankt,

emile

Verwijderd

Probeer hem er gewoon overheen te gooien...dan heb je wel dubbele mappen, maar die kan je deleten!

• blackd
  • Niet online
Sjah, je kan natuurlijk ook wat proberen met mijn tips....

Verwijderd

blackd schreef op 14 september 2002 @ 00:34:
Sjah, je kan natuurlijk ook wat proberen met mijn tips....
Is waar, maar als je de <.> al niet kan vinden?........

Verwijderd

Topicstarter
he bedankt allemaal tis gelukt, morgeh toch nog ff me zusie de sloot in gooien.
kheb nu aangemeld via ctrl alt del in opstartscherm en dan met een ander administrator account.
Pagina: 1