Toon posts:

Geforce S-VHS naar composiet niet te vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn pc heeft een NVidea Geforce 4-MX-440 Videokaart met TV-out-uitgang.
Deze uitgang heeft, in tegenstelling tot een standaard S-VHS-aansluiting, een 9-pins aansluiting (2 boven, 4 midden, 3 onder).
Bij de videokaart is de verloop van deze kaart naar composiet niet meegeleverd en de computerleverancier kan hem ook niet leveren.
Weet iemand waar deze verloopstekkertjes te krijgen zijn?
Ik heb alle audio, elektra en computerwinkels in Delft (mijn woonplaats) al geprobeerd, maar ze zijn nergens te krijgen.
Bij Dynabyte hadden ze nota bene een goede kabel bij 1 van de videokaarten, maar ze mochten de kabels niet los verkopen.
En omdat ze dit type nog maar sinds kort hadden, stonden de specificaties van deze kabels niet in hun computersysteem, dus ze konden niks voor me doen.
Ik weet alleen dat dit type uitgang bij NVidea en bij AOpen video-kaarten wordt gebruikt.
Wie kan me helpen?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:36

Klippy

Still Game

2 boven zijn er bij mij niet is gewoon open en in stekker zit 'n plastic plaatje, heb allen 4 midden en 3 beneden, anders ff een PC zaak langsgaan, hebben r vast 'n paar over.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Helaas dus niet, want ik heb alle pc-zaken al geprobeerd en die hadden niet het model dat ik moet hebben. Kennelijk zijn er dus ook nog varianten op het type S-VHS uitgang op dezelfde kaart (aangenomen dat LiquidSilver ook een Geforce 4-MX-440 heeft).

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Composiet is toch samengevoegde S-VHS signaallijnen?

Wel, op mijn Asus Deluxe heb je S-VHS ingang, en als composiet moet het via adaptertje die meegeleverd is.
Als uitgangen zitten er echter 2 op: composiet en s-vhs. Ook op andere videokaart met tv-out hier zitten er s-vhs en composiet op.

Ik denk dat je dus ingang bedoelt.
Misschien moet je internet ff afspeuren naar schema om zelf eentje te maken.
Klopt dat?

Verwijderd

Topicstarter
Er was dus geen adaptertje meegeleverd...
Maar wel een goede tip is dat, het zou kunnen dat er dus sprake is van een ingang?!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 16:37
kijk hier eens ff ik heb precies het zelfde gehad:

abit suliro gfore mx4 tv-out,tv out is geen SVHS?!
Pagina: 1