Toon posts:

Terratec dmx Xfire issue

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wist niet waar ik dit moest posten en aangezien het om harware gaat dan maar onder hardware he ? ( al is het probleem misschien softwarematig .... ok dan ik heb een A7V met daarin een ForteMedia geluidskaart met 801 chipset .... geen probs mee heb ook een Terratec dmx Xfire die nu in een Kt7 raid zit ... aangezien ik de A7v als workstation heb wilde ik de kaarten ff swappen , ok ook dat geen probleem de Terratec word gewoon goed geinstalleerd geen probleem , alleen komt nu het misschien wel 'vage probleem' maar als ik icq opstart met die terratec en ik snel begin te typen als het typemachine geluid aan staat dan kan ie het niet verwerken en gaat het hopeloos sloom voordat de volgende tekens verschijnen ,het geluid hapert en slaat over tijdens dit gebeuren .
Heb 2 verschillende drivers geprobeerd maar met beiden zelfde probleem , de 'oude' ForteMedia er weer in en probleem weer weg ...
klinkt dit als driver issue of kaart ? weet wel dat ik in het verleden ook wel eens zoiets heb meegemaakt met een geluidskaart maar een reboot verhielp dat dan ook meestal wel .... iemand suggestie :? bvd

Verwijderd

Topicstarter
oh ja ik heb al ff met irq's zitten rommelen maar dat hielp dusver niets .. en als ik het geluid uitschakel tijdens icq dan typt alles normaal ( de muis beweegt ook heel zwaar trouwens tijdens het optreden van de vertraging net of cpu gebruik vreselijk hoog ligt op dat moment ....

Verwijderd

Topicstarter
no-one :?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:18

Richard

Kuru Kuru Kururin

'k heb hetzelfde probleem, en heb ook maar van ergernis het geluid uitgezet, ik ben ook 1,5 maand bezig geweest om dit probleem op te lossen, dus we w8en gewoon op nieuwe drivers OK?

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
ok dan , bedankt =) nu weet ik tenminste gewoon dat er niks aan de hand is met de kaart =) want ik schrok al is namelijk zwaar irritant , heeft dit trouwens iets te maken dat het win 9x drivers zijn onder win ME :? of met win 98 zelfde probleem ,

bvd

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:31
hey
ik heb het net ff geteste en bij is het ook (Xfire 1024 + MSI K7T Pro + nieuwste drivers)
maar las ik tegelijkertijd een mp3tje draai is het weer goed! :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1