[Inkoopactie] Sharp Zaurus

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52526

Topicstarter
Na een beetje onderhandelen kan ik aan de Sharp Zaurus SL-5500 geraken voor slechts 700 EUR / incl BTW ( normale prijs is minstens 750 EUR ). Deze prijs kan nog dalen naargelang het aantal deelnemers. Voorwaarde voor deze prijs is dat ik 5 exemplaren kwijt geraak, daarom ben ik met deze inkoopactie begonnen. Voor de mensen die niet weten wat een Sharp Zaurus precies is:
Afbeeldingslocatie: http://www.spacecake.be/zaurus.jpg

Meer informatie is ook te vinden op de website van Sharp

Kortom, het is een Linux PDA met zeer uitgebreide mogelijkheden.
Geïntereseerden voor deze inkoopactie kunnen zich inschrijven op http://www.spacecake.be
De inkoopactie gaat door vanaf het moment dat er 5 mensen zijn die ééntje willen en ook effectief ervoor betaald hebben.

Nieuws over deze inkoopactie zal in dit topic komen en dus NIET ergens onderaan het draadje :)

[UPDATE 23-09-02]
Ik zou graag de eerste lading bestellen rond 1 oktober
[/UPDATE]

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 52526 op 23-09-2002 20:00 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mooi ding, maar die 700 Euro is mij toch iets te duur.. helaas :(

Anoniem: 30415

idem. maar hij 0wnt wel 8)

• SvMp
  • Niet online
Absoluut..
Zijn er geen goedkopere Linux PDA's?
Deze is best luxe met zo'n toetsenbordje, maar er zijn toch ook wel meer eenvoudige?

Eigenlijk zouden we een inkoop-actie voor die 3e wereld computers/PDA's met Linux, de Simputers, moeten houden :7

* SvMp gaat maar eens Linux op z'n ouwe I-Paq proberen te installen.

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

wOOOt gaaf ding ! wel duur :(

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• Blubber
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hij is wel heel koel. Maar welke PDA's zijn er nog meer met linux eigenlijk?

Topicstarter
svdmeer schreef op 14 september 2002 @ 00:16:
[...]

Absoluut..
Zijn er geen goedkopere Linux PDA's?
Deze is best luxe met zo'n toetsenbordje, maar er zijn toch ook wel meer eenvoudige?

Eigenlijk zouden we een inkoop-actie voor die 3e wereld computers/PDA's met Linux, de Simputers, moeten houden :7

* Anoniem: 52526 gaat maar eens Linux op z'n ouwe I-Paq proberen te installen.
Er zijn goedkopere pda's maar die kunnen absoluut niet tippen aan de Zaurus.

Topicstarter
Hij is ideaal voor Java en C coders :D De mogelijkheden zijn eigenlijk onbeperkt!

Anoniem: 60057

Ik moet er binnenkort ook een thuisgestuurd krijgen (had er eigenlijk al lang moeten zijn :( ).

Houdt die inkoopactie ook extra onderdelen zoals een CompactFlash Wireless LAN kaartje in? Daar ben ik namelijk erg in geinteresseerd. Jabberen/emailen in de tuin :)

Anoniem: 29724

Ik heb een formulier ingevuld. Je hebt in ieder geval 1 bestelling. Ik zoek al een jaar (niet erg intensief) om een linux pda en deze rox.

• SvMp
  • Niet online
Anoniem: 52526 schreef op 14 september 2002 @ 10:07:
[...]

Er zijn goedkopere pda's maar die kunnen absoluut niet tippen aan de Zaurus.
Nee natuurlijk niet, maar dat merk je ook wel aan de prijs.

700 Euro lijkt niet al te duur, maar dan hebben we het wel over een bedrag van 1540 gulden! :o

* SvMp heeft Familiar al deels aan de praat op z'n IPaq 3100 :9

Topicstarter
svdmeer schreef op 14 september 2002 @ 12:25:
[...]

Nee natuurlijk niet, maar dat merk je ook wel aan de prijs.

700 Euro lijkt niet al te duur, maar dan hebben we het wel over een bedrag van 1540 gulden! :o

* Anoniem: 52526 heeft Familiar al deels aan de praat op z'n IPaq 3100 :9
Ik weet iemand die Debian aan de praat heeft gekregen op een Ipaq. Je moet je er niet teveel van voorstellen.

Topicstarter
Anoniem: 60057 schreef op 14 september 2002 @ 10:26:
Ik moet er binnenkort ook een thuisgestuurd krijgen (had er eigenlijk al lang moeten zijn :( ).

Houdt die inkoopactie ook extra onderdelen zoals een CompactFlash Wireless LAN kaartje in? Daar ben ik namelijk erg in geinteresseerd. Jabberen/emailen in de tuin :)
Ik ben aan het informeren voor die Wireless LAN kaartjes.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Anoniem: 52526 schreef op 14 september 2002 @ 13:01:
[...]

Ik weet iemand die Debian aan de praat heeft gekregen op een Ipaq. Je moet je er niet teveel van voorstellen.
Als je er daarna Qtopia opgooit heb je vrijwel hetzelfde als een Zaurus. Hoezo niet teveel van voorstellen dus?

* Onno draait familiar & Qtopia op een ipaq.

Topicstarter
Onno schreef op 14 september 2002 @ 13:07:
[...]

Als je er daarna Qtopia opgooit heb je vrijwel hetzelfde als een Zaurus. Hoezo niet teveel van voorstellen dus?

* Onno draait familiar & Qtopia op een ipaq.
Je gaat geen KDE en Gnome kunnen draaien eh. Hoogstens windowmaker

Anoniem: 53837

oe... leuk dingetje... heb er alleen het geld niet voor... :'(
ik heb nog een Psion 5MX liggen... is ook leuk om het daarop te proberen :9~ :P

Topicstarter
Anoniem: 53837 schreef op 14 september 2002 @ 13:24:
Ik een Palm m100 maar ik ben er absoluut niet tevreden van :(

• phreggle
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Anoniem: 53837 schreef op 14 september 2002 @ 13:24:
Zelf heb ik een "gewone" Psion 5 series, en ik heb daar ooit wel linux op gedraaid. Kijk maar eens naar: http://linux-7110.sourceforge.net

Je hebt mazzel dat je een 5MX hebt, want dan kan je ook PicoGUI draaien :9
Het is sowieso best leuk om een keer mee te spelen en te zien dat je Psion linux boot :)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Anoniem: 52526 schreef op 14 september 2002 @ 13:19:
Je gaat geen KDE en Gnome kunnen draaien eh. Hoogstens windowmaker
Uhhhh? Qtopia zei ik toch? Dat is hetzelfde als wat op de Zaurus draait. En het is geen X.

Topicstarter
Onno schreef op 14 september 2002 @ 16:07:
[...]

Uhhhh? Qtopia zei ik toch? Dat is hetzelfde als wat op de Zaurus draait. En het is geen X.
Ah, dan heb ik niet goed gekeken :)

Anoniem: 55933

700,- EUR. !!! Is mij iets te duur, denk ik...

Topicstarter
Anoniem: 55933 schreef op 14 september 2002 @ 23:09:
700,- EUR. !!! Is mij iets te duur, denk ik...
Het is redelijk veel. Misschien zijn er wel Amerikaanse shops te vinden waar het goedkoper is, maar:
1) Adapter op 110 V
2) Verzendingskosten?!?
3) Leveringstermijn
4) extra taxen
5) als er problemen mee zijn moet je hem terug naar Amerika sturen

De Zaurus uit deze inkoopactie is dus compatibel met het Europese stroomnet. Verzendingskosten zijn verwaarloosbaar en de leveringstermijn is hooguit 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:02
Het is zeker een goeie deal en de Zaurus 0wnt inderdaad (als ik de reviews moet geloven), nu nog 700 euro hebben...helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wilke schreef op 15 september 2002 @ 00:17:
Het is zeker een goeie deal en de Zaurus 0wnt inderdaad (als ik de reviews moet geloven), nu nog 700 euro hebben...helaas :)
De Sharp Zaurus is moeilijk te krijgen en als je hem vindt dan kost ie meestal tussen de 800 en de 900 EUR. Schandalig duur eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zit het met de accesoires e.d. zijn die makkelijk te bestellen / verkrijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 52526 schreef op 14 september 2002 @ 13:05:
[...]

Ik ben aan het informeren voor die Wireless LAN kaartjes.
Wireless LAN kaartje kost 170 EUR / incl BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 29724 schreef op 15 september 2002 @ 20:16:
Hoe zit het met de accesoires e.d. zijn die makkelijk te bestellen / verkrijgen ?
Ja, heb je wensen mss? Zeg maar hoor, dan informeer ik ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52526 schreef op 15 september 2002 @ 21:59:
[...]

Ja, heb je wensen mss? Zeg maar hoor, dan informeer ik ervoor :)
Ja zo'n wireless kaartje lijkt me onmisbaar. Ach dat komt allemaal wel. Eerst maar even kijken of er meer mensen willen meedoen dat zou wel gaaf zijn. Ik vroeg me gewoon af dat als je zo'n ding owned of je dan nog makkelijk spul kunt nabestellen. Extra batterij setje ofzo, dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 29724 schreef op 16 september 2002 @ 20:15:
[...]

Ja zo'n wireless kaartje lijkt me onmisbaar. Ach dat komt allemaal wel. Eerst maar even kijken of er meer mensen willen meedoen dat zou wel gaaf zijn. Ik vroeg me gewoon af dat als je zo'n ding owned of je dan nog makkelijk spul kunt nabestellen. Extra batterij setje ofzo, dat soort dingen.
De meeste accesoires zijn gemakkelijk verkrijgbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

En nu de hamvraag: Kan de zaurus (of n ipaq op linux) synchronizeren met linux? Bijvoorbeeld met evolution? En kan hij CF-bluetooth kaartjes aan?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahbart
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:03
700 euros is echt te veel.
Ik heb inmiddels de zaurus via het web gekocht in america.
www.outpost.com
en dit voor maar 550 euro totaal.
Dit is inclusief douanerechten (100 euro) en vervoerskosten.

Het werkt perfect. erg leuk ding. Synchroniseerd erg goed met outlook (jaa weet ik vloeken in de kerk) maar met linux evolution of korganizer heb ik nog geen succesvolle synchronisatie kunnen uitvoeren. das erg jammer. Netwerkverbinding via usb heb ik uiteindelijk wel aan de praat gekregen. Voor mij een hele verovering zeker gezien de kernel patch gedoe.

Na koop heb ik meteen ene rom update naar 2.38 uitgevoerd. Hiermee worden een aantal essentiele fouten verwijderd met geheugen kaartjes (sd).

Ik kan hem zeker aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
XKB schreef op 16 september 2002 @ 20:24:
En nu de hamvraag: Kan de zaurus (of n ipaq op linux) synchronizeren met linux? Bijvoorbeeld met evolution? En kan hij CF-bluetooth kaartjes aan?
Natuurlijk kan hij synchroniseren met Linux. Dat van die bluetooth kaartjes weet ik niet zeker, dat hangt ervan af. Ik zal er eens voor informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ahbart schreef op 16 september 2002 @ 20:48:
700 euros is echt te veel.
Ik heb inmiddels de zaurus via het web gekocht in america.
www.outpost.com
en dit voor maar 550 euro totaal.
Dit is inclusief douanerechten (100 euro) en vervoerskosten.

Het werkt perfect. erg leuk ding. Synchroniseerd erg goed met outlook (jaa weet ik vloeken in de kerk) maar met linux evolution of korganizer heb ik nog geen succesvolle synchronisatie kunnen uitvoeren. das erg jammer. Netwerkverbinding via usb heb ik uiteindelijk wel aan de praat gekregen. Voor mij een hele verovering zeker gezien de kernel patch gedoe.

Na koop heb ik meteen ene rom update naar 2.38 uitgevoerd. Hiermee worden een aantal essentiele fouten verwijderd met geheugen kaartjes (sd).

Ik kan hem zeker aanraden.
En wat ga je doen als er iets aan scheelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50519

Anoniem: 52526 schreef op 16 september 2002 @ 21:12:
[...]
En wat ga je doen als er iets aan scheelt?
Omgekeerd zou ik jou ook vragen, waar haal jij hem vandaan, als er problemen zijn hoe wordt dat opgelost? (Als in: Worden ze via NL geleverd, of uit het buitenland?)
Ik zou er graag een willen, ben es aan het kijken of het eraf kan op korte termijn

Goeie actie zou ik zo zeggen, is alleen wel van belang om dat soort dingen dus te weten eigenlijk, je houdt het een klein beetje teveel "in het duister"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahbart
Goeie vraag. I'll keep my fingers crossed.

Blue tooth zou moeten werken overigens. Heb ik op internet gelezen. Je hebt hier wel speciale software voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 50519 schreef op 16 september 2002 @ 21:47:
[...]

Omgekeerd zou ik jou ook vragen, waar haal jij hem vandaan, als er problemen zijn hoe wordt dat opgelost? (Als in: Worden ze via NL geleverd, of uit het buitenland?)
Ik zou er graag een willen, ben es aan het kijken of het eraf kan op korte termijn

Goeie actie zou ik zo zeggen, is alleen wel van belang om dat soort dingen dus te weten eigenlijk, je houdt het een klein beetje teveel "in het duister"...
Mijn leverancier is net als ikzelf een Belg. Reparatie zal veel vlugger gaan dan dat je je Zaurus terug moet sturen naar de States.

Teveel in het duister houden? Vraag maar wat je wil, ik zal er antwoord op geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ahbart schreef op 16 september 2002 @ 22:11:
Goeie vraag. I'll keep my fingers crossed.

Blue tooth zou moeten werken overigens. Heb ik op internet gelezen. Je hebt hier wel speciale software voor nodig.
Ik heb geinformeerd voor Bluetooth en het kan ff duren. Normaal gezien zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50519

Anoniem: 52526 schreef op 16 september 2002 @ 22:25:
[...]

Mijn leverancier is net als ikzelf een Belg. Reparatie zal veel vlugger gaan dan dat je je Zaurus terug moet sturen naar de States.

Teveel in het duister houden? Vraag maar wat je wil, ik zal er antwoord op geven :)
Hoort het in de wereld niet omgekeerd te zijn? Hoe meer informatie je levert als je zoiets begint, met hoe minder vragen de mensen blijven zitten :)
Maar indeed, uit Bels gaat het natuurlijk een stuk sneller dan uit USA. Als je hem voor 550 Euro uit Bels had kunnen halen (prijs die hier werd genoemd icm met outpost.com) dan had ik al ja gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 50519 schreef op 16 september 2002 @ 22:31:
[...]

Hoort het in de wereld niet omgekeerd te zijn? Hoe meer informatie je levert als je zoiets begint, met hoe minder vragen de mensen blijven zitten :)
Maar indeed, uit Bels gaat het natuurlijk een stuk sneller dan uit USA. Als je hem voor 550 Euro uit Bels had kunnen halen (prijs die hier werd genoemd icm met outpost.com) dan had ik al ja gezegd ;)
Tjah, spijtig genoeg lukt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Met ander woorden: Bluetooth in combinatie met de Zaurus is geen probleem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Dan wordt ie aardig interessant... Nu nog mn ipaq verkopen..

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 20:23

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 16:24
Hmm.., 't is zeker een coole pda.., alleen die prijs he..... :/
morgen maar eens probeeren de vrouw te overtuigen... :P

Afbeeldingslocatie: http://www.mipcdebolsillo.com/noticias/images/zaurus_linux.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.de/news/artikel/2001/02/sharp.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.cinderella.de/images/cinderella-zaurus2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile2day.de/pressnews/bild/t_1100.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newpda.co.kr/review/zsl5500/img/zsl5500_all.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.a-digital-eye.com/ces2002/DSCN0691.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.atmarkit.co.jp/fpc/kaisetsu/ces2002_pda/sharp_sl5500.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.linuxdevices.com/files/article023/open-thm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
digital8 schreef op 17 september 2002 @ 00:33:
Hmm.., 't is zeker een coole pda.., alleen die prijs he..... :/
morgen maar eens probeeren de vrouw te overtuigen... :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nice pics. De prijs is niet van de poes maar eigenlijk krijg je er bijna een volledige pc voor in de plaats :)

• ahbart
XKB schreef op 16 september 2002 @ 22:39:
Dan wordt ie aardig interessant... Nu nog mn ipaq verkopen..
Je weet toch dat het mogelijk is om op de ipaq linux te installeren??
Ik weet neit zeker of dit ipaq afhankelijk is en of er verschillende ipaq zijn!

Zie:
http://opie.handhelds.org/packages.html

Topicstarter
ahbart schreef op 18 september 2002 @ 10:46:
[...]

Zie:
Het resultaat zal nooit hetzelfde zijn als met een Zaurus ( lees: veel gesukkel, bloed zweet en tranen bij de installatie van Linux op Ipaq )

ahbart schreef op 18 september 2002 @ 10:46:
[...]

Zie:
Die ipac wordt standaard geleverd met windows ce dacht ik? Ik heb wel zoiets van als je Linux fan bent koop je ook een pda met Linux native erop. Gewoon om Linux te steunen en de leveranciers die het lef hebben met Linux te leveren. Tenminste zo zit ik erin. Nou sinds een jaartje ofzo pas hoor, maar ik word wel steeds wijzer van Windows betreft. Ik heb al 5 x ofzo Windows betaald op pre-installed systemen en van die 5 x heb ik nog 3 licenties liggen. Geen wonder dat die Bill zo rijk is.

Topicstarter
Anoniem: 29724 schreef op 18 september 2002 @ 22:05:
[...]

Die ipac wordt standaard geleverd met windows ce dacht ik? Ik heb wel zoiets van als je Linux fan bent koop je ook een pda met Linux native erop. Gewoon om Linux te steunen en de leveranciers die het lef hebben met Linux te leveren. Tenminste zo zit ik erin. Nou sinds een jaartje ofzo pas hoor, maar ik word wel steeds wijzer van Windows betreft. Ik heb al 5 x ofzo Windows betaald op pre-installed systemen en van die 5 x heb ik nog 3 licenties liggen. Geen wonder dat die Bill zo rijk is.
Ja, absoluut. Je moet eens proberen een laptop te kopen ZONDER windhoos erop. Dat levert pas problemen op! Eigenlijk zouden frabrikanten laptops zonder OS of met Linux erop MOETEN verkopen. Maarja, Bill zet ze onder druk. Ze hebben Dell zelfs verplicht van al hun laptops te leveren met een OS erop om illegale licenties te voorkomen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:57
Anoniem: 52526 schreef op 19 september 2002 @ 12:52:
[...]

Ja, absoluut. Je moet eens proberen een laptop te kopen ZONDER windhoos erop. Dat levert pas problemen op! Eigenlijk zouden frabrikanten laptops zonder OS of met Linux erop MOETEN verkopen. Maarja, Bill zet ze onder druk. Ze hebben Dell zelfs verplicht van al hun laptops te leveren met een OS erop om illegale licenties te voorkomen :r
Ach dat hebben ze zeer simpel opgelost... Installeren we er toch freedos op.. Staat een besturings systeem op en kan billy niet zeuren!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ge-flopt schreef op 20 september 2002 @ 00:06:
[...]

Ach dat hebben ze zeer simpel opgelost... Installeren we er toch freedos op.. Staat een besturings systeem op en kan billy niet zeuren!! :P
Ja ik weet het. Mor ik wil gene freedos, ik wil Linux :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:07
700 Euro? Bij Inmac kost dat ding 529 ex. btw, Da's dus 632 incl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Marcel schreef op 20 september 2002 @ 17:30:
Ten eerste hij is uitverkocht. Ten tweede tis een andere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marcel schreef op 20 september 2002 @ 17:30:
439 Euro !! zie ik op www.inmac.nl.

exacte page:
http://www.inmac.nl/Detai...55&cart=32415325391263502

Maar ik vraag me wel af of een powersupply en batterij lader e.d. er wel standaard bijzitten. En hoe zit het met het dockingstation zou die er ook bijgeleverd worden. Als je dat spul los moet kopen kom je ook wel op ruim 700 euro. Aan de andere kant ik heb ook nog niet echt vernomen wat de zuiderburen er exact bij leveren. Misschien dat stuartje daar iets meer over kan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30415

XKB schreef op 16 september 2002 @ 20:24:
sinds kort geleden geloof ik:
http://slashdot.org/artic...46220&mode=thread&tid=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahbart
De zaurus wordt geleverd met dockingsstation, poweradapter, cdrom, batterij, handleidingen, enz.
de zaurus die ik in america kocht werd geleverd met een amerikaans snoer/stekker. Maar ik kon hier gewoon een ander snoer aan zetten, want de adapter ondersteund 110 en 220 volt.
En ja zoals eerder al gemeld cf kaartjes worden perfect ondersteund , dus ook de bluetooth.

De synchronisatie onder linux is mij nog niet goed gelukt hoe wel ik hem wel kan ftp'en.
Ik had graag een synchronsatie met evolution gehad.
Er zijn verschillende tools te vinden die dit zouden moeten kunnen. Maar ik hoor het graag als het iemand gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 29724 schreef op 20 september 2002 @ 17:46:
[...]

439 Euro !! zie ik op www.inmac.nl.

exacte page:
http://www.inmac.nl/Detai...55&cart=32415325391263502

Maar ik vraag me wel af of een powersupply en batterij lader e.d. er wel standaard bijzitten. En hoe zit het met het dockingstation zou die er ook bijgeleverd worden. Als je dat spul los moet kopen kom je ook wel op ruim 700 euro. Aan de andere kant ik heb ook nog niet echt vernomen wat de zuiderburen er exact bij leveren. Misschien dat stuartje daar iets meer over kan zeggen.
Inbegrepen in het aanbod van de inkoopactie: De Zaurus zelf, adapter, USB docking station, batterij, cd rom met wat software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahbart
wat ik ook nog vergat te zeggen is dat trolltech ook een linux desktop aanbied. qtopia.
deze doet het goed. Maar uitwisselen met andere databases is niet mogelijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ahbart schreef op 20 september 2002 @ 23:50:
wat ik ook nog vergat te zeggen is dat trolltech ook een linux desktop aanbied. qtopia.
deze doet het goed. Maar uitwisselen met andere databases is niet mogelijk. :(
Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Update toegevoegd in eerste post :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van de Slashdot site:
New Zaurus Prototype, Sony Palm OS 5 Devices, Yopy 3500

http://slashdot.org/articles/02/10/02/2139228.shtml?tid=100

update= ik zit zo nog wat te lezen en vind wat leuke plaatjes van het ding. Het is een soort van portable geworden. Best heel mooi : PICS
Pagina: 1