ik heb sinds vandaag een xp 2000 + gekocht en volgens pc dokter 4(zat bij de msi cd)wordt m'n cpu 50 graden celcius...dit schijnt teveel want het knippert...ik heb een coolermastercp5 6j11c-0l..die was goed volgens die gast bij de pc winkel...dus is ie nou te warm?
Verwijderd
uhm volgens mij valt dat wel mee
k denk dat je moederbord was overdrijft
me pa heb namelijk XP2000 op een Ga-7vrxp en die is zo`n 70 volgens de bios..
( kan het koelblok nog vasthouden ( iets wat ik met doesjwater van 60 graden al niet meer kan ;D dus dat meet ook brak ))
k denk dat je moederbord was overdrijft
me pa heb namelijk XP2000 op een Ga-7vrxp en die is zo`n 70 volgens de bios..
ja, dit mag gewoon een AMD XP+ palmolino ding
mag volgens mij wel 75 graden worden zonder problemen ermee te hebben ( warmer kan altijd maar is slechter )
verder is ook zo dat hoe warmer je processor is des te korter zijn levensduur,
als ik jouw was zou ik of misschien kijken voor een betere cooler ( utfs )
of ik zou voor wat airflow zorgen in je kast dat is bevorderlijk voor al je onderdelen trouwens
verder is ook zo dat hoe warmer je processor is des te korter zijn levensduur,
als ik jouw was zou ik of misschien kijken voor een betere cooler ( utfs )
of ik zou voor wat airflow zorgen in je kast dat is bevorderlijk voor al je onderdelen trouwens
Verwijderd
RTFM, zoek op Google en een bezoekje aan de site van AMD zou ook geen kwaad kunnen? Eerst zoeken, dan vragen... (correct me if I'm wrong).
95celcius of zo mogen die dingen worden, dus daar ben je voorlopig nog niet!
Gewoon instellen dat dat progje pas bij een graag of 70 gaat janken.. 50 is een uitstekende temp..
Maar ik ken het, ik ben ook gewend aan P3 procs. Athlons horen nu eenmaal te bakken. Dus maak je er maar geen zorgen over.
Maar ik ken het, ik ben ook gewend aan P3 procs. Athlons horen nu eenmaal te bakken. Dus maak je er maar geen zorgen over.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
50 graden is volgens mij ook wel gemiddeld, de mijne wordt 48 graden idle, 54 stressed. Ligt ook een beetje aan de kamer temp.
Maar maak je geen zorgen 50 graden is netjes voor zo'n cooler. Ik heb er een hhc001 van Coolermeester opzitten op 7000rpm (herrie dus).
Ik heb die cooler die jij hebt op een xp1700 gehad en die werd 54 graden idle, en 60 graden stressed.
Maar maak je geen zorgen 50 graden is netjes voor zo'n cooler. Ik heb er een hhc001 van Coolermeester opzitten op 7000rpm (herrie dus).
Ik heb die cooler die jij hebt op een xp1700 gehad en die werd 54 graden idle, en 60 graden stressed.
50 graden is absoluut geen probleem voor een XP2000+ ,tijdens de warme dagen van de afgelopen zomer heeft de mijne op 75 graden (full load)gedraaid zonder instabiel te worden ofzo. (dit was zonder casefans, en met het oem stukje rubber nog op de koeler, tegenwoordig heb ik der 2 casefans in hangen + AS3 gebruikt, en full load wordt ie 48-50 graadjes
)
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Echt, dit is een search vraag. Dit is al zóóóó vaak langsgekomen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()