ha hoi,
misschien een vage topic-titel, maar ik weet het ook nie beter..
ik probeer te upgraden van Win Me naar Win xp. maar dit gaat niet.
ik heb een snelle pc: 2 ghz, 256 mB ram, 60 gB hd (vrij nieuwe pc), maar toch lukt het niet.. hij begint goed, maar na een tijdje moet hij opnieuw opstarten. hij geeft dan een foutmelding:
--
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade de voorkomen.
Uw pc is mogelijk geïnfecteerd met een virus, of uw harde schijf bevat fouten.
Controleer uw hardeschijf op fouten met het commando fhdsk /f (zoiets iig) en start de computer op.
--
hierna geeft hij nog wat vreemde tekens. hier moet ik het mee doen. als ik vervolgens de pc opnieuw opstart (ja je raadt het al) komt het scherm leuk terug.
gelukkig kon ik de install. annuleren.
owja, de pc is net geformateerd, gloednieuw win me geïnstalleerd, geen fouten in hd en geen virussen...
wie kan mij uit deze brand helpen??
tnx bv.
misschien een vage topic-titel, maar ik weet het ook nie beter..
ik probeer te upgraden van Win Me naar Win xp. maar dit gaat niet.
ik heb een snelle pc: 2 ghz, 256 mB ram, 60 gB hd (vrij nieuwe pc), maar toch lukt het niet.. hij begint goed, maar na een tijdje moet hij opnieuw opstarten. hij geeft dan een foutmelding:
--
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade de voorkomen.
Uw pc is mogelijk geïnfecteerd met een virus, of uw harde schijf bevat fouten.
Controleer uw hardeschijf op fouten met het commando fhdsk /f (zoiets iig) en start de computer op.
--
hierna geeft hij nog wat vreemde tekens. hier moet ik het mee doen. als ik vervolgens de pc opnieuw opstart (ja je raadt het al) komt het scherm leuk terug.
gelukkig kon ik de install. annuleren.
owja, de pc is net geformateerd, gloednieuw win me geïnstalleerd, geen fouten in hd en geen virussen...
wie kan mij uit deze brand helpen??
tnx bv.