Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

8 watt TL buis in pc ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik will een 8 watt black light in mijn pc bouwen ik heb alles al klaar liggen maar ik vroeg me af of dat wel kan aangezien een tl buis hoof frequet is. gaat dat voor problemen zorgen ????

Verwijderd

denk het niet ccfl is ook hoogfrequent dus met wel kunnen anders starter en dergerijke afschermen

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik dat het best afschermen en is dat echt nodig want mijn kast ik al wat aan de krappe kant

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
een standaard Tl op 230 ?

zou ik niet doen word heel erg warm.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 12:23

Bergen

Spellingscontroleur

Huh? TL-buizen zijn toch koud als ze aan staan?

Verwijderd

Het voorschakel apparaat wordt wel erg warm. Hoogfequent is geen probleem, een TL-buis is net zo hoog frequent als een gloeilamp :? Alleen bij het starten maakt een TL vaak vervelende storingen op de 230V, dit kun je dan weer oplossen door een electronische starter te gebruiken (b.v. die groene starters van Conrad)

Verwijderd

GerbenW schreef op 14 september 2002 @ 02:47:
Huh? TL-buizen zijn toch koud als ze aan staan?
Ik dacht het juist wel. Waarom gebruiken dan de meeste tweakers ccfl's in hun kast? Ik dacht dat dat was omdat TL buizen te warm werden, waardoor je kast nog warmer werd. (correct me if i'm wrong)

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dacht niet dat ze warm werden, enkel de inverter of dat ding dat er juist voor zit, best wel afschermen en/of toch koelen misschien?

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 19:51
gebruik gewoon CCFL's, TL lamen worden te warm, en je moet voor een 2e stroomaansluiting zirgen, want TL draait op 230V, en CCFL op 12V

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
ja ok maar ik heb een armatuur op mijn werk weten te ritsellen ff de voetjes er in lijmen of schroeven 230 snoertje er aan en klaar is kees. wat is ccfl en wat kosten die dingen

en temp in mij pc is toch niet zo hoog dus kan er wel bij denk ik heb 2 case vans en een AMd 1900+ niet geclockt dus
Pagina: 1