PVC-lijm. 
Dat is de enige goede manier om PVC-dingen aan elkaar te bevestigen, een bijkomend voordeel is dat je er een drukbestendige verbinding van kunt maken.
Dat is de enige goede manier om PVC-dingen aan elkaar te bevestigen, een bijkomend voordeel is dat je er een drukbestendige verbinding van kunt maken.
PVClijm ja.
Bison Hard Plastic lijm.
je kan het als tube en als flesje met kwastje krijgen.
wordt veel gebruikt voor het lijmen van PVC afvoerpijpen
Bison Hard Plastic lijm.
je kan het als tube en als flesje met kwastje krijgen.
wordt veel gebruikt voor het lijmen van PVC afvoerpijpen
Ja pvc lijm heb ik maar dat werkt niet goed genoeg met deze verbinding. Ik moet dus iets hebben dat de laatste kiertjes goed vult.
siliconenkit....
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Verwijderd
Vullende hard-PVC lijm. Deze kan spleten opvullen tot 1-2mm meen ik.
Verder hecht polyurethaanlijm ook redelijk op PVC.
Verder hecht polyurethaanlijm ook redelijk op PVC.
Verwijderd
wat werkelijk ultiem werkt is vloeibaar/kneedbaar metaal. van bison bijvoorbeeld. 2 soorten klei mengen, kneden, en laten drogen. wordt gigantisch sterk, hecht uitstekend en werk in het algemeen zeer goed. De versie van bison is vrij goed, maar van een ander bedrijf is er een langer bewerkbare versie.
verkrijgbaar bij de hubo, gamma, fixet, denk elke dhz zaak
Dat spul is inderdaad ernstig!!!Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 15:05:
wat werkelijk ultiem werkt is vloeibaar/kneedbaar metaal. van bison bijvoorbeeld. 2 soorten klei mengen, kneden, en laten drogen. wordt gigantisch sterk, hecht uitstekend en werk in het algemeen zeer goed. De versie van bison is vrij goed, maar van een ander bedrijf is er een langer bewerkbare versie.
Heb een keer per ongeluk een klein gat in m'n motorblok gefreesd en dat heb ik gemaakt met kneedbaar metaal.
Zit er nog steeds
Verwijderd
je hebt ook blikjes met pvc cement
die hebben we op het werk ook,grijs spul word gewoon pvc na uitharden
volgens mij ook van bison
die hebben we op het werk ook,grijs spul word gewoon pvc na uitharden
volgens mij ook van bison
Verwijderd
als je pvc gaat lijmen kan je ook met een niet al te grof schuurpapiertje de te lijmen vlakken goed opschuren,dan hecht het 2x zo goed
Pagina: 1