Toon posts:

Search werkt nog steeds niet ok?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond heb ik tevergeefs geprobeerd iets te zoeken mbt Ghost Recon, maar op de een of andere manier blijkt de search nog steeds een grote bedroevende puinhoop te zijn :(

Zou het misschien mogelijk zijn dat er zolang deze narigheid duurt een sticky topic komt waarin de actuele eigenaardigheidjes van de search bijgehouden worden alsmede een F.A.Q.je voor het gebruik van de provisorische searchfunctie?

Ik verbaas me daarnaast echt eindeloos over het feit dat bijvoorbeeld het probleem van de 2-letterwoorden in de search nog niet is verholpen...
Net als het ontbreken van 'sorteren op relevantie' :(

Zullen we niet gewoon teruggaan naar de oude software? Want van de informatiefunctie van GoT blijft zo maar bar weinig over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

de search is idd nog steeds erg bagger

er wordt gelukkig wel aan gewerkt (teminste dat zegge ze :+)

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
de serach is voor het laatst geindexeerd op: 30-07-2002 10:09
Als je met de react search niets kunt vinden is er ook nog: http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega

Er zijn een aantal mensen die blijven roepen dat de search bagger is, maar dat valt heel erg mee. Hij zoekt alleen niet in recente topics, maar verder werkt het best goed.

Owja, er ik ook nog deze uitspraak van Jotti: "Als de GoT serach van huis is danst Google in de browser" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pluisje schreef op 13 september 2002 @ 22:45:
de search is idd nog steeds erg bagger

er wordt gelukkig wel aan gewerkt (teminste dat zegge ze :+)
Misschien verschillen we hierover van inzicht met de beheerders, maar volgens mij moet de search op dit moment echt de allerhoogste prioriteit hebben :?

Met alle respect voor hardwerkende vrijwilligers, maar ik vind de huidige situatie echt heel erg amateuristisch overkomen.

Enige inzage in de geboekte voortgang zou trouwens ook erg prettig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 22:47:
[...]

Misschien verschillen we hierover van inzicht met de beheerders, maar volgens mij moet de search op dit moment echt de allerhoogste prioriteit hebben :?

Met alle respect voor hardwerkende vrijwilligers, maar ik vind de huidige situatie echt heel erg amateuristisch overkomen.

Enige inzage in de geboekte voortgang zou trouwens ook erg prettig zijn
in een ander topic dat over het slecht functioneren van de search werdt toch echt gezegd dat ze er druk mee bezig waren, maar hoe hoge prioriteit het heeft heb ik geen idee van.

Zo amateuristisch vind ik het toch niet, heb op andere sites nog wel erger gezien, daar kon die helemaal niks vinde (zelfs niet de verkeerde niet relevante dingen :+)

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Verwijderd

enof de search hoge prioriteit heeft.Het houdt de serieuze users op GOT.Het niveau is nu niet echt bepaald hoog ,zoals vroeger op GOT.Als de search het weer doet zijn de topics die de "n00bs" kunnen helpen er weer en zijn topics zoals bijvoorbeeld "wat is beter GF4 4200 of GF4 4600? " niet meer nodig.De n00bs (waaronder ik dus ) worden opgeleid door de topics gevonden met de search als het ware.

De search is nu nog bagger maar ik heb er het volste vertrouwen in dat het ooit nog wel een keer goed zal komen.Waar baseer je dat amateuristisch op?Kleine uitleg perhaps?

(ik wist dit eerst beter en geloofwaardigger te formuleren maar ik heb te lang gewacht met optypen.Sorry voor de kromme redeneringen)

Verwijderd

Volgens mij heeft chem ooit gezegd: De snelheid heeft prio 1a, de search prio 1b.

Wat ik weet is dat er aan de search word gewerkt (en hard) maar dan wel zo dat alles in 1 keer aangepakt word en niet beetje bij beetje.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben geen expert op dit gebied, maar met een flinke portie rekenkracht hoeft het indexeren van de search toch geen maand te duren :?

En het zoeken naar sommige tweeletterwoorden is volgens mij helemaal een klusje van een half uur :?

Van een site voor TWEAKERS waar enkele tientallen duizenden bezoekers komen vind ik persoonlijk dat het allemaal wel errug lang duurt, vandaar het amateurisme.

Verwijderd

er is trouwens wel een goede tijdelijke search maar ben het adres ( alweer ) kwijt.Gewoon ff rondzoeken in de andere topics waar je fouten enzo moet melden

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik hoop ook dat je straks weer op 2 karakters kunt zoeken. Ik zoek namelijk wel eens topics specifiek voor Windows XP, maar XP wordt als zoekterm genegeerd, erg lastig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 20:20:
er is trouwens wel een goede tijdelijke search maar ben het adres ( alweer ) kwijt.Gewoon ff rondzoeken in de andere topics waar je fouten enzo moet melden

Staat al in deze draad ;)

Verwijderd

Topicstarter
dvdhoek schreef op 14 september 2002 @ 20:22:
Ik hoop ook dat je straks weer op 2 karakters kunt zoeken. Ik zoek namelijk wel eens topics specifiek voor Windows XP, maar XP wordt als zoekterm genegeerd, erg lastig.
Zou ook wel handig zijn wanneer je bijv weer kunt zoeken op cs, cd, gf, p4 etc.
Ik vind het persoonlijk erg slordig gebrek dat dit al weken lang niet mogelijk is.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:11

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 20:26:
[...]

Zou ook wel handig zijn wanneer je bijv weer kunt zoeken op cs, cd, gf, p4 etc.
Ik vind het persoonlijk erg slordig gebrek dat dit al weken lang niet mogelijk is.

wat een onzin, dit is nooit mogelijk geweest. topix negeerde 2 letter woorden ook zo ver ik weet.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
chem schreef op 14 september 2002 @ 23:04:

[...]

wat een onzin, dit is nooit mogelijk geweest. topix negeerde 2 letter woorden ook zo ver ik weet.
Als dat zo is, dan was het ook toen al onhandig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chem schreef op 14 september 2002 @ 23:04:

[...]

En dat vind jij een goede reden om het nu ook maar te weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 00:22:
[...]
En dat vind jij een goede reden om het nu ook maar te weigeren?

Wie zegt dat Chem dat doet en dat dat in de toekomst niet mogelijk zal zijn?
Pagina: 1