Toon posts:

[Chello] teveel dataverkeer ?!

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Pingen naar www.chello.nl [212.83.64.248] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 212.83.64.248: bytes=32 tijd=2 ms TTL=248
Antwoord van 212.83.64.248: bytes=32 tijd=3 ms TTL=248
Antwoord van 212.83.64.248: bytes=32 tijd=9 ms TTL=248
Antwoord van 212.83.64.248: bytes=32 tijd=2 ms TTL=248

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=16099&size=384

Ontvang ik dus een brief thuis dat het maand limiet 5 GB is !
Ik download niet eens op volle snelheid en niet eens de hele dag door.. maar 5 GB per dag is toch heel normaal !
Ping is altijd perfect, volgens mij ben ik een van de weinig op de chello wijkkast hier.. en die chello backbone zou ik die nou echt belasten :z

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tja, het is zo, en je hebt je eraan te houden. Anders heb je kans dat je afgesloten wordt. Niets aan te doen...

Verwijderd

5GB per dag vindt jij dus heel normaal????? Man... da's 150Gieg per maand. Als ik UPC was geweest had ik je niet gemaand maar meteen afgesloten...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:48

Sick Nick

Drop the top!

5 gieg per dag is misschien wat overdreven veel ja :D

Ik zit zelf rond de 30 a 40 gieg per maand (geschat, weet niet precies) maar niet netjes verspreid. Ik download zo nu en dan een hele nacht gewoon op 190 K/sec vanaf de campus. Dan heb je in een nacht ong. 6 a 8 gieg binnen. Dat een paar keer en internet radio luisteren

Het echt groffe download werk doe ik wel @ de uni met m'n laptop tegen 100 mbit :9

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

en denk eraan... ze tellen vanaf het moment dat zij de brief verzonden hebt... heb je de laatste 24 uur weer 5 gig gedowned... dan zou ik je chello verbinding heel erg met rust laten voor de komende weken...

wat dit betreft zijn ze heel fel en snel...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Lewis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-06-2023
Waar heeft men in hemelsnaam zoveel GB's aan downloads voor nodig? Dat is vast niet allemaal legaal. >:)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

ik vind die datalimieten maar onzin zolang je niet eens zelf kan controleren hoeveel je al ontvangen hebt.

en 5 gb is idd niet veel. als je 8 uur per dag naar radio luistert via internet. dan zit je al op een dag op 10 op je limiet

Verwijderd

de "r" zit in de maand... dus dat gaat weer de verkeerde kant uit... ;)
Kortom: pak de search eens en lees eens eerdere topics na wat hier over geschreven is. Brieven svp aan Chello over jouw klacht....
Slotje svp.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Slotjes kun je in SU... erm SM "aanvragen".

5 gig per dag is toch een beetje veel.... als je nog langer van Chello gebruik wilt maken zou ik maar wat gaan minderen ;)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
Zie de search, en je zult al snel oa dit topic tegenkomen :)

Overigens, ik vraag me af wat jij op een dag allemaal download hoor.
Ik haal met pijn en moeite (en we zijn met 3 ps's in huis) de 30gb per maand.

En dan download ik echt de nieuwste divx, warez, surf veel etc.

Dus ik vind het echt te gek dat je je hier als slachtoffer weergeeft, want als je zelf nadenkt dan heb je toch ook wel door dat dit te veel is ? Die 5gb per dag red je gewoon echt niet door alleen maar een beetje surfen en radio te luisteren en te leechen.

Een snelle rekensom rekent uit dat als je 5gb per dag download dat je dan minimaal 8uur per dag met 190kB (optimale chello snelheid) zit te leechen.

Er zijn mensen zelfs afgesloten die "maar" 40 - 80gb downloadde.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.