Ik denk dat ze aardig overeenkomen. Laten we zeggen een PIII is 30% sneller, maar die Celeron heeft meer MHz. Als ze even duur zouden zijn koos ik de PIII.
moet je even uitzoeken welke et verste is te overklokken
Verwijderd
Celly 600 kopen en met een golden orb naar 900 Mhz kloppen. Dat heb ik in ieder geval gedaan. Lekker goedkoop en toch snel. Vergelijkbaar met PIII-780 of een Amd Duron800. Die 700 mhz cellyII kun je niet verder overklokken dan die 600 mhz cellyII dus dat is geld weggooien.
Verwijderd
ik zou voor de p3 gaan , die loppt nl op 100 of 133 mhz fbs. dat loopt je SDRAM ook sneller.
Een celeron 500 naar 900 zal vast niet altijd lukken, dus daar moet je niet vanuitgaan.
Ik wacht lekker ff op de p3 700 als de prijs wat daalt (wat binnenkort gebeurt)
Een celeron 500 naar 900 zal vast niet altijd lukken, dus daar moet je niet vanuitgaan.
Ik wacht lekker ff op de p3 700 als de prijs wat daalt (wat binnenkort gebeurt)
als je geld wilt besparen op je processor koop je geen intel
Verwijderd
Jeetje wat een geschreeuw.. En met weinig inhoud. Ok Duron is een leuke maar als je al een moederbord hebt met chipset voor intel processoren dan is de overstap naar amd een erg dure..
Die opklokken van 600 naar 900 lukt in meer dan 80% van de gevallen. Kijk maar bij overklokkers.com in de cpu database. Boven de 800 mhz zit je ALTIJD. Vereiste is een goede slotket die je kan tweaken wat betreft voltage en een goede koeler (golden orb, alpha).
Totaalkosten: minder dan 400,- voor proc, slotket en koeler bij elkaar.
Die opklokken van 600 naar 900 lukt in meer dan 80% van de gevallen. Kijk maar bij overklokkers.com in de cpu database. Boven de 800 mhz zit je ALTIJD. Vereiste is een goede slotket die je kan tweaken wat betreft voltage en een goede koeler (golden orb, alpha).
Totaalkosten: minder dan 400,- voor proc, slotket en koeler bij elkaar.
ik denk dat de celeron 700 sneller is
Die Cellies zijn altijd al ranzig snel geweest dus.
Die Cellies zijn altijd al ranzig snel geweest dus.
celly700 is veel sneller. ik heb hier een p3 733 en een celeron 850 en die celeron is met sisoft sandra ietsje sneller. kun je wel raden dattie celron 700 zeker sneller is. maarre waarom zou je een celeron 700 nemen??
je kan veeel beter een celleron 566 nemen of eventueel een 600 en die op fsb van 100 zetten lukt makkelijk vaak. en nog stuk goedkoper ook.
je kan veeel beter een celleron 566 nemen of eventueel een 600 en die op fsb van 100 zetten lukt makkelijk vaak. en nog stuk goedkoper ook.
Pagina: 1