• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Vandaag me nieuwe pocketpc binnen gekregen, een iPaq 3870.

Na een uurtje laden was de batterij vol en ben ik gaan spelen. Ik kwam er achter dat de aan/uit knop als aan/uit knop functioneerde bij een korte druk. Drukte ik wat langer dan ging het scherm in een zuinigere stand staan.

20minuten geleden wou ik hem uitzetten maar toen ging ie in de zuinigere stand staan. Nog maals drukken bood geen effect en wat bleek. Het ding zit vast. Ik zit nu dus in de zuinige stand (als dat bestaat met die knop) en kan helemaal niks meer. Als ik de ipaq onder een lamp hou zie ik nog in kleur het laatste beeld dat ik had. Het klokje staat stil en alle knoppen doen niks.

Weet iemand wat ik kan doen?

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
Edit> hier stond dus een compleet nutteloze antwoord... met mijn bevooroordeelde kop...

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 08:33
Kan je dat ding niet resetten?

• Paul_
Euh? Nog andere Tips? Kun je het ding niet op een andere manier resetten ofzo?

Ik had net m'n outlook gesynct en het staat nu vol met persoonlijke info. Als het er nog opstaat...

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

als alle info al gesynched is moet je maar even hard reset doen.

Dus... 2 action buttons (die 4 naast joypad dus) tegelijkertijd indrukken en dan reset knop indrukken. Je scherm moet dan langzaam faden. Na paar seconden nog een keer op reset knop drukken en opnieuw alles instellen/synchen.

PS. ik begrijp dat als zo'n duur speelgoed opeens hangt, je vrij ongerust zal zijn. Maar bedenk dat het toch MS-software is en hou je aan de regels en niet zo kicken :)

PPS. waarom is het gaan hangen? Heb je misschien overgeklokt? Zoja, niet zo vaak doen. heb ik ook veel problemen mee gehad.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• waslijn
http://web14.compaq.com/falco/detail.asp?FAQnum=FAQ5078

Hold down the two outer application buttons and press the reset button for 5 seconds. The screen will fade and the unit will now be in "ship mode". The Full Reset disconnects the battery. All data on the iPAQ Pocket PC will be erased except data stored in IPSM. Data backed up in Permanent PIM will still be intact. You must apply AC power to re-activate the battery.

• Paul_
athlonkmf schreef op 13 september 2002 @ 21:20:
als alle info al gesynched is moet je maar even hard reset doen.

Dus... 2 action buttons (die 4 naast joypad dus) tegelijkertijd indrukken en dan reset knop indrukken. Je scherm moet dan langzaam faden. Na paar seconden nog een keer op reset knop drukken en opnieuw alles instellen/synchen.
Maakt het ook uit welke 2 action buttons?

Ik druk er 2 in. Wacht 1s en druk dan op mijn aan/uit knop. En vervolgens gebeurt er niks. Ook niet als ik alle 3 de knoppen enkele seconden in gedrukt hou.

• kmf
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• kmf
  • Niet online

kmf

Paul_ schreef op 13 september 2002 @ 21:24:
[...]

Maakt het ook uit welke 2 action buttons?

Ik druk er 2 in. Wacht 1s en druk dan op mijn aan/uit knop. En vervolgens gebeurt er niks. Ook niet als ik alle 3 de knoppen enkele seconden in gedrukt hou.

2 action buttons en RESETTEN!

• waslijn
athlonkmf schreef op 13 september 2002 @ 21:25:

[...]
Dat is in engels vertaalde versie van mijn tip ;)
Weet ik, maar wilde ff laten zien dat zoeken geen kwaad kan ;)

• Paul_
Ja, maar het doet niks. Ik druk 2 action buttons in. Vervolgens druk ik op de aan/uit knop en hou die wel 10s in. Maar ik heb nog steeds beeld.... Een een klokje van meer dan een half uur geleden...

:'(

• kmf
  • Niet online

kmf

Paul_ schreef op 13 september 2002 @ 21:28:
Ja, maar het doet niks. Ik druk 2 action buttons in. Vervolgens druk ik op de aan/uit knop en hou die wel 10s in. Maar ik heb nog steeds beeld.... Een een klokje van meer dan een half uur geleden...

:'(

LEES NOU EENS! Je hebt keuze tot engelse en nederlandse versie!
2 action buttons en dan met stylus de RESET button indrukken! dat heet Hard reset!!

• Paul_
THANKS!!!

Ik ben dom en jullie zijn mijn helden voor deze avond!!

_/-\o_
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.