Ik heb in mijn autorun van een cd een link gegeven naar een batch bestand die twee programma's na elkaar uitvoerd. Maar als hij daarmee klaar is wil ik dat het batch-bestand zichzelf sluit, want anders staat het er maar en moet de gebruiker die zelf uitzetten, dit moet vast mogelijk zijn.
EXIT ?
oogjes open, snaveltjes dicht
eind van batchfile --> einde 
Alleen moet je in de nieuwere windows ff aangeven dat 'ie dan het venster moet sluiten..
Alleen moet je in de nieuwere windows ff aangeven dat 'ie dan het venster moet sluiten..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Waarschijnlijk gewoon met exit. Ik neem aan dat je met een windows versie werkt. Onder linux (en de meeste andere unix'en) sluit je een shellscript af met exit. Onder dos sluit je met exit command.com af, dus dat zal wel werken. (hoop ik
)
4 mensen waren mij al voor!
Hmm ik heb zo'n vaag vermoeden dat je exit moet gaan gebruiken
Waarschijnlijk bedoelt de topic starter dat het dos venster actief blijft zolang de gestarte programma's actief zijn. (en dus nooit bij een 'exit' zou komen.)
Probeer de programma's eens te starten met 'Start [programma.exe]'.
Probeer de programma's eens te starten met 'Start [programma.exe]'.
"The answer to the Great Question Of Life the Universe and Everything... is Forty-two."
Het was idd een beetje dom... ik had het laatste programma ook met call aangeroepen, bij het eerste was dat wel nodig, want het eerste moet afgerond zijn voordat de tweede begint, dus als ik bij de tweede start neerzet dot ie het wel, bedankt mensen, ik vond het ook al vreemd dat exit niet werkte
Pagina: 1