Toon posts:

Zwart/Wit van laptop naar TV?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pa had gisteren een nieuwe laptop gekocht, waar ook uitstekend Divx op te draaien valt.

Ook mooi dat het ding op de tv aangesloten kan worden, want die is weer aangesloten op de verterkers, die er je eigen canal+ van maken :D:D:D

probleem is dat het overschakelen nie zo vlekkeloos verloopt. Er komt wel geluid uit als je de laptop op de TV aansluit, en de kwaliteti van het beeld is ook erg goed, maar wel....Zwart/Wit.....

Ikzelf dacht dat het een fout in het kleurenbeheer was van de TV, dus ik met de laptop bij kleurenbeheer keurig "trinitron colours" ingesteld (het stond er iets anders, maar het kwam erop neer dat er trinitron bijstond, en daar wij een trinitron tv hebben (sony) leek het makkelijk om hem daarop in te stellen) maarn og steeds zwart wit, ik heb ook wat andere kleurenbeheer combinaties uitgeprobeerd, maar die werkten ook niet. ook bijhet overnieuw opstarten na instellingen te hebben gedaan, bleven het jaren '60 kleuren.

hoe los ik dit op?

B.V.D.

(8>

Verwijderd

Kijk hier eens.
zowiezo had dit topic denk ik beter in V&B gekund.

En die trinitron colours bij je instellingen zijn trouwes bedoeld voor correcte kleuren bij monitors met een trinitron of diamondtron beeldbuis. Heeft verder geloof ik niet eens invloed op de tv-out.