One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
athlonkmf schreef op 13 september 2002 @ 20:22:
teruggaan naar winkel morgen, zal dat effect hebben?
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk je zelf?
Ga er gewoon morgen ff langs en leg het uit, contactgestoorde nerd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Exirion schreef op 13 september 2002 @ 20:24:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Wat denk je zelf?
Ga er gewoon morgen ff langs en leg het uit, contactgestoorde nerd
Dank u colleganerd
Alleen, als het om filmrolletjes ging, dan zal het wel lukken. Maar digitaal. Enkel slepen dropppen, koffie drinken. Wie kan nou verwachten dat daar iets fout in kan gaan
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Als zij er niets mee kunnen heb ik nog wel een ander adres, maar probeer your local HEMA dealer eerst, suc6
Maar ondanks dit soort problemen. De foto's zijn heel goed gelukt, hele mooie scherpe kleuren. Helaas, sommige net iets te licht, ander net iets te donker, maar overall zeer goede kwaliteit.
Verwijderd
Maar je moet gewoon naar de hema terug gaan en uitleggen wat er is gebeurt. Daar zullen ze (normaal gesproken) niet moeilijk over doen. Kalm blijven en duidelijk zijn is de beste strategie en je niet van je stuk laten brengen door eventuele uitvluchten. Elke normale winkel zal dit soort dingen doen. Al was het maar uit coulance (mochten ze twijfelen aan je verhaal, maar dat lijkt me vrij stom).
Staat overal dat de foto's onbewerkt wordt afgedrukt.Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 21:12:
de hema corrigeert de foto's volgens mij. Met een soort autocontrast functie. Dat levert soms ongewenste resultaten op, heb ik gemerkt (bij de 10 foto's die ik als experiment heb laten afdrukken).
300+ foto's bij hun afgedrukt, en ik moet zeggen dat ze volgens mij deze niet aanpassen. Foto's bij daglicht zijn verschillen allen evenveel ivm de foto's op m'n monitor. Nachtfoto's idem.
ik hou btw zelf meer van 9x13 foto's. Ze zijn scherper
Maar je moet gewoon naar de hema terug gaan en uitleggen wat er is gebeurt. Daar zullen ze (normaal gesproken) niet moeilijk over doen. Kalm blijven en duidelijk zijn is de beste strategie en je niet van je stuk laten brengen door eventuele uitvluchten. Elke normale winkel zal dit soort dingen doen. Al was het maar uit coulance (mochten ze twijfelen aan je verhaal, maar dat lijkt me vrij stom).
Ik zal morgen wel een review geven hoe de service van die filiaal is.
Ook nemen ze [de fotocentrale] de beslissing welke foto's 'gelukt' zijn dan wel 'mislukt'. Ik baal daar behoorlijk van, mijn nightshots van de skyline van Napels werden domweg niet afgedrukt.
Tevens wordt het contrast gemiddeld gemaakt, waardoor de foto's een beetje eenheids worst worden. Zo is amper verschil te zien tussen een volle zon foto en een licht bewolkte foto.
En dat voor 0.34 eurocent per foto. Klote!
Weer een reden erbij om over te stappen op digitaal en ook de afdrukken zelf te doen.
Vandaag toch maar even teruggegaan.
Viel nog wel mee. Ik heb m'n opstartkosten+het geld voor 27 foto's teruggekregen.
Hoefde slechts 5x m'n verhaal uit te leggen..... 3 maal aan zelfde meid. 2 maal aan een ander (haar cheffin?)
Nu maar weer eventjes 30 MB uploaden.....
huh maar 5 keer? Wat heb je dan voor overtuigende middelen gebruikt?athlonkmf schreef op 14 september 2002 @ 16:21:
Eventjes eindrapport:
Vandaag toch maar even teruggegaan.
Viel nog wel mee. Ik heb m'n opstartkosten+het geld voor 27 foto's teruggekregen.
Hoefde slechts 5x m'n verhaal uit te leggen..... 3 maal aan zelfde meid. 2 maal aan een ander (haar cheffin?)
Nu maar weer eventjes 30 MB uploaden.....
GoT knokploeg?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
7 stuks...stond mijn naam op....ik betalen ik denk mooi eens even kijken wat het geworden is.
Zitten er compleet andere foto's van iemand anders in, van een of andere baby?
Ik ben gewoon direct terug gegaan en heb mijn geld terug gekregen. Ik moest het maar even opnieuw proberen. Ook een mailtje gestuurd wel antwoord op gekregen maar ook die zeiden dat ik het maar opnieuw moest proberen.
Gorefest schreef op 16 september 2002 @ 17:33:
Ik heb bij de hema gehad dat ik mijn via internet ge-uploade foto's kwam ophalen.
7 stuks...stond mijn naam op....ik betalen ik denk mooi eens even kijken wat het geworden is.
Zitten er compleet andere foto's van iemand anders in, van een of andere baby?
Ik ben gewoon direct terug gegaan en heb mijn geld terug gekregen. Ik moest het maar even opnieuw proberen. Ook een mailtje gestuurd wel antwoord op gekregen maar ook die zeiden dat ik het maar opnieuw moest proberen.
Tja. met 7 stuks kan je wel even snel checken. Maar met 200 stuks merk je echt niet of er stuk of 28 te weinig zijn of niet.
En trouwens.. begrijp niet hoe ze het voor elkaar omz ulke fouten te maken. Alles gaat toch automatisch... zal wel weer iets met drukte van zomermaanden te maken hebben....
Vind ze nog wel beste kwaliteit leveren, dus toch bij hunlaten afdrukken.,
Het kost hen geen extra geld. Ze krijgen hun loon toch wel. Als ze moeilijk gaan doen krijgen ze alleen maar gezeik op hun dak van de klant....
het kan zijn dat een medewerker het over het hoofd heeft gezien ( maybe stonden ze in mappen?)
en ik zou zeker naar de vestiging teruggaan, zal zeker helpen.
welke vestiging?
PPanic schreef op 16 september 2002 @ 20:48:
Ik werk bij de HEMA, das geen grapje.
het kan zijn dat een medewerker het over het hoofd heeft gezien ( maybe stonden ze in mappen?)
en ik zou zeker naar de vestiging teruggaan, zal zeker helpen.
welke vestiging?
Zaten allemaal in zelfde map
Maar het is allemaal al opgelost zoals ik al zei. Maar laat topic open voor andere ervaringen
Maar kan je even uitleggen hoe het allemaal in z'n werk ga daar bij de hema-afdrukcentrales? Misschien fotoreportage, anders gewoon uitleg? Wel zo interessant.