Toon posts:

Nvidia driver probleem(40.41)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op de tabblad geavenceerd druk van mijn beeldscherm instellingen en dan op de tabblad Geforce2 ti krijg ik een fout dat bij rundll32.exe een fout is opgetreden en dan moet ik afsluiten. Ik wil jullie vragen hoe dat zou komen.
Alvast bedankt.

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:40

Alaksandus

Vae puto deus fio

Deze fout heb ik ook, het is ook een beta versie voor zover ik het weet er zijn meerdere mensen die het hebben. Of er een oplossing voor is moet je ff zoeken op het forum want er is al een topic over geweest.

Als een god in Nijmegen.

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 18:33

liberque

Vrijzinnig!

Je moet je oude drivers eerst de-installen... Let op: Niet alleen de drivers verwijderen onder apparaatbeheer!! Check ook ff je configuratiescherm bij software.. daar staat meestal ook nog zoiets als Nvidia Drivers.. deze moet je ook eerst deinstallen.

Als je dat alles heb gedaan dan de 40.41 drivers weer opnieuw installen... Dan moeten ze werken..

Trouwens.. zo stabiel zijn die 40.41 drivers niet hoor... bij games als Emperor: Battle 4 Dune ed. zorgen ze ervoor dat het spel iedere keer 20 secs hangt ofzow. De Nview opties zijn wel great.. maar ik zou toch een stabielere versie afwachten.

suc6

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nieuw : Detonator 40 ervaringen deel 2

Dat topic is voor dit soort vragen bedoelt, en daar staat ook een oplossing voor het probleempje dat jij nu hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties ik heb me oude alweer terug
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.