Hallo, ik ben een blije UTer, en heb altijd een van de laagste pings, soms een had ik een dagje dat ik 1000 had, maar dat was dan meteen weer over, nu heb ik een week lang van de een op de andere dag een ping van een a tweeduizend, weet iemand hoe ik hier iets aan kan doen?Ik heb kabelverbinding via quicknet, dat nu chello is geworden, dus chello. nee ik heb geen kazaa of iets anders aan, en ik check me ping met F6 in unreal. alvast bedankt!
Via de dos prompt. Typ dan in:
Ping www.tweakers.nl [enter]
Als je dit doet, kun je er namelijk achter komen of de ping van jou verbinding slecht is, of de ping naar die gameserver
Ping www.tweakers.nl [enter]
Als je dit doet, kun je er namelijk achter komen of de ping van jou verbinding slecht is, of de ping naar die gameserver
waarom klaagt iedereen over Chello???
sommige noemen het voortaan Kwello.
in ieder geval je bent niet de enigste.
gelukkig heb ik @HOME
ik krijg minimum 30 ms en maximum 50 ms en gemiddeld 37 ms
sommige noemen het voortaan Kwello.
in ieder geval je bent niet de enigste.
gelukkig heb ik @HOME
ik krijg minimum 30 ms en maximum 50 ms en gemiddeld 37 ms
Ja, dat snap ik maar ik weet dus niet hoe ik een site moet pingen, ik weet alleen hoe het in het spel is, maar ik heb natuurlijk niet alleen maar op 1 server gecheckt, ik denk een stuk of 3, en allemaal was het brak, terwijl alle andere redelijke hadden
Erm, ja maar het is geloof ik samen met de alkmaarse kabel ofzo - ik woon in alkmaar- dus ik heb niets te kiezen
61 is nogwel redelijk kan stukken beter.
maar het zou genoeg moeten zijn voor ut.
dat die server een ping heeft van 1000miliseconden daar kan je kabelbedrijf waarschijnlijk niet zo veel aan doen.
ping eens een site in het buitenland
maar het zou genoeg moeten zijn voor ut.
dat die server een ping heeft van 1000miliseconden daar kan je kabelbedrijf waarschijnlijk niet zo veel aan doen.
ping eens een site in het buitenland
Erm, ja maar ik heb dus diverse Unreal servers geprobeerd, en allemaal waren ze prut, terwijl andere spelers Wel een nette ping hadden.
Ik heb www.avault.com gepinged en dat was 213 gemiddeld, das wat aan de hoge kant, maar als ik dit bij unreal zou hebben zou ik blij zijn in vergelijking met 1000, maargoed het is echt zo dat ik noueenmaal een hoge ping heb in unreal, kan iemand me nou vertellen wat ik hieraan kan doen?
Ik heb www.avault.com gepinged en dat was 213 gemiddeld, das wat aan de hoge kant, maar als ik dit bij unreal zou hebben zou ik blij zijn in vergelijking met 1000, maargoed het is echt zo dat ik noueenmaal een hoge ping heb in unreal, kan iemand me nou vertellen wat ik hieraan kan doen?
Als jij 61ms hebt naar tweakers.net, is jou ping prima in orde. Het probleem is dan toch echt bij de servers te zoeken.
Er is niets dat je eraan kunt doen, aangezien het probleem dan niet bij jou ligt, maar bij de server.
Er is niets dat je eraan kunt doen, aangezien het probleem dan niet bij jou ligt, maar bij de server.
Nou, als je verbinding niet wordt belast, zoals bij het pingen van gewoon een website valt de ping natuurlijk lager uit dan als je verbinding wel wordt belast, zoals bij UT..Cutebritney schreef op 13 september 2002 @ 19:06:
Als jij 61ms hebt naar tweakers.net, is jou ping prima in orde. Het probleem is dan toch echt bij de servers te zoeken.
Goed, gelukkig kun je bij UT wel iets aan je ping doen, maar bij extreme pings helpt dat helaas niet echt veel.
Je typed gewoon in de console (die je met de ~ toets in het spel tevoorschijn haalt) 'netspeed xxxx'.
Die xxxx is dan een getal. Hoe lager, hoe minder je verbinding wordt belast, dus dan zal je ping ook lager worden. Je moet dan aan getallen rond de 5000 denken (probeer dus eerst 5000, dan 4000 etc
Werkt dat niet? Is het bij alle servers kut? Weet je zeker dat je verbinding in de tussentijd niks anders doet?
Gecondoleerd: je bent een slachtoffer van chello.
🌞🍃
Verwijderd
Pingen naar 194.134.233.78 met 32 byte gegevens:DataBeest schreef op 13 september 2002 @ 19:18:
[...]
Nou, als je verbinding niet wordt belast, zoals bij het pingen van gewoon een website valt de ping natuurlijk lager uit dan als je verbinding wel wordt belast, zoals bij UT..
Goed, gelukkig kun je bij UT wel iets aan je ping doen, maar bij extreme pings helpt dat helaas niet echt veel.
Je typed gewoon in de console (die je met de ~ toets in het spel tevoorschijn haalt) 'netspeed xxxx'.
Die xxxx is dan een getal. Hoe lager, hoe minder je verbinding wordt belast, dus dan zal je ping ook lager worden. Je moet dan aan getallen rond de 5000 denken (probeer dus eerst 5000, dan 4000 etc)
Werkt dat niet? Is het bij alle servers kut? Weet je zeker dat je verbinding in de tussentijd niks anders doet?
Gecondoleerd: je bent een slachtoffer van chello.
Antwoord van 194.134.233.78: bytes=32 tijd=8 ms TTL=119
Antwoord van 194.134.233.78: bytes=32 tijd=4 ms TTL=119
Antwoord van 194.134.233.78: bytes=32 tijd=4 ms TTL=119
Antwoord van 194.134.233.78: bytes=32 tijd=5 ms TTL=119
nou nou wat ben ik een slachtoffer..
probeer deze UT server.
Ja, erm, ik speel zeg maar een maandje op deze server, ik heb altijd een ping van rond de 100, alle andere ook ongeveer, ineens op een dag heb IK een ping van 1000, en alle andere nog rond de 100, en bij alle andere servers psies hetzelfde.
En het ligt aan de server?
En het ligt aan de server?
En chello boos bellen is geen oplossing natuurlijk, als je gewoon rustig vraagt wat er aan de hand is wordt je zoiezo beter geholpen.
Verder welke server speel je altijd op ? Heb je het adres ?
Ping deze ook eens in een dosbox.
Als dit hoog is doe dan tracert <host name of ip> in een dosbox, dan zie je precies waar het hoog wordt.
Nog een klein tipje:
Als je nog iets extra's toe wilt voegen aan wat je neergezet heb dan is daar een edit knop voor. Namelijk:
Verder welke server speel je altijd op ? Heb je het adres ?
Ping deze ook eens in een dosbox.
Als dit hoog is doe dan tracert <host name of ip> in een dosbox, dan zie je precies waar het hoog wordt.
Nog een klein tipje:
Als je nog iets extra's toe wilt voegen aan wat je neergezet heb dan is daar een edit knop voor. Namelijk:
Denk je dat we op de helpdesk iemand beter helpen als ie boos is? Niet dus. Als een klant heel boos opbelt en steeds maar blijft schelden stellen we gewoon voor het gesprek serieus voort te zetten, anders kunnen we net zo goed de verbinding verbreken.
Een aardige klant helpen is veel leuker, kun je nog es een grapje maken enzo
Affijn, terug naar je probleem. Als jij normaal kunt pingen naar www.chello.nl, www.google.com, www.weetikwaarjijheenwiltpingen.bla etc etc dan is jouw verbinding prima in orde en kan Chello verder weinig doen.
Je kunt eens een pingtest doen op www.speedtest.nl... Dan weet je wat een gemiddelde ping is. Je ping in Unreal zegt niets, dat is volgens mij niet eens pingen, dat is gewoon 1000 msec gedeeld door het aantal pakketjes je per seconde binnen krijgt.
[edit]
36 ms hier
Een aardige klant helpen is veel leuker, kun je nog es een grapje maken enzo
Affijn, terug naar je probleem. Als jij normaal kunt pingen naar www.chello.nl, www.google.com, www.weetikwaarjijheenwiltpingen.bla etc etc dan is jouw verbinding prima in orde en kan Chello verder weinig doen.
Je kunt eens een pingtest doen op www.speedtest.nl... Dan weet je wat een gemiddelde ping is. Je ping in Unreal zegt niets, dat is volgens mij niet eens pingen, dat is gewoon 1000 msec gedeeld door het aantal pakketjes je per seconde binnen krijgt.
[edit]
36 ms hier
Pagina: 1