P4S533: memory merk certificering?

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 19:39
Ik lees de handleiding voor de Asus P4S533 hier door en daarin staat dat Asus maar een paar merken van PC2700 geheugen heeft goedgekeurd, namelijk: Samsung, Micron en Kingmax.

Welnu, ik neem toch wel aan dat Dane-Elec hier gewoon op loopt?

Ik vraag me dus af, hoe komt Asus daarbij dat Dane-Elec of Corsair niet goed zou kunnen werken op dit moederbord :?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ze zeggen niet dat dane-elec niet werkt, maar ze garanderen niet dat het werkt.
99% kans dat het gewoon werkt hoor ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ze hebben gewoon alles niet getest (is ook ondoenlijk) maar gerede kans dat 't wel werkt :) tenslotte zijn 't allemaal standaarden waar het aan voldoet dat geheugen (hoewel daar de plank ook wel eens flink mis geslagen wordt :+ , maar met o.a. Dane-Elec zit dat wel goed). Er staat toch ook niet expliciet dat Corsair en/of Dane-Elec niet werken toch?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 19:39
Nee daar heb je gelijk in. Ik vind zelf Dane-Elec 1 van de betrouwbare merken die ik verkies boven Corsair en Twinmos etc.

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:48
Bovendien maakt Dane-Elec (meestal) gebruik van Samsung chips. En die zijn goedgekeurd :)

Verwijderd

Ik heb er 256 MB PC2700 geheugen van Dane-Elec in zitten. Dus het werkt zeker weten! Zoals hierboven al is aangegeven: er zitten inderdaad Samsung chips op.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:45

job

Kaap schreef op 13 september 2002 @ 18:08:
Ik lees de handleiding voor de Asus P4S533 hier door en daarin staat dat Asus maar een paar merken van PC2700 geheugen heeft goedgekeurd, namelijk: Samsung, Micron en Kingmax.
hee je vergeet nanya

maar dat maakt niet zoveel uit. prop het er gewoon in.
de kans dat het niet werkt, is heeeeel klein
doet ie het niet, haal je een ander merk op.
Pagina: 1