Toon posts:

[html] vraagje over object tag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1) ik heb een een simpel 2cellige tabel met daarin een tabel met een simpel javascript menu, die je overal kan vinden.

en in de ander cel de object tag om een ander html document te laden.

Het irritante is dat elke keer als je met je muis over het menu gaat en een item oplicht flikkert de inhoud van de cel met de object tag.

Dat heb ik niet als ik hetzelfde doe met iframe.
Weet iemand een oplossing?

2) Weet iemand hoe je die schuifbalk bij een object kwijtraakt?
heb al op google gezocht maar niemand heeft echt een oplossing.

mvg

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

eeeh, voorbeeldje?
Wat bedoel je precies met een object-tag? <object> of zoiets?

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Wil voor de overzichtelijkheid niet alles hier posten, maar schrijf even wat pseudo code

tabel
td
tabel
simpel javascript menu
/tabel
td
tabel
<object src="file.html' w h>
/tabel
/td
/tabel

menu:

<!-- Menu Item Two Table -Serieus//-->
<table cellpadding="3" cellspacing="0" class="BorderOff" onMouseover="boxOn(this,'Voor de serieuse onderwerpen')" onMouseout="boxOff(this)">
<tr>
<td><font color="#00FF80" size="2" face="Arial"><a class="mColor" href="http://www.network54.com/Hide/Forum/202614" >Serieus</a></font></td>
</tr>
</table>

als je nu met je muis over een menu item beweegt dan flikkert het document die in de <object> tag wordt geladen

Verwijderd

waarom laad je een html-file in als object?

Verwijderd

Topicstarter
Enerzijds om te experimenteren :-)

Anderzijds omdat dat <object> tag beter ondersteund zou worden door de verschillende browsers.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:07

André

Analytics dude

Misschien toch handig om e.e.a. online te zetten. Het is een beetje een vaag verhaal.

Verwijderd

Topicstarter
wat ik eigenlijk wil is een paar messageboards van www.network54.com embedden in mijn eigen pagina's.

Ze bieden wel mogelijkheden om zeg maar om wat aan de opmaak te veranderen en wat eigen html enzo toe te voegen, maar de layout van je pagina wordt soms een beetje overruled door hun eigen layout

En daarnaast is het geheel moeilijker te onderhouden want je moet dan bij 4 messagboards de code toevoegen en aanpassen

Daarom dacht ik gebruik te maken van de iframe/ilayers of object tags. en die messageboards transparant te laden in een tabel binnen me eigen pagina's

Maar nu las ik weer dat aan het gebruik van ilayers ook weer allerlei haken en ogen zitten, wat betreft links die je aanklikt omdat de gelinkte documenten weer gewoon in de volledige browser worden geladen en niet in de tabel.
Pagina: 1