Toon posts:

Asus A7V266 + XP2200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier dus een Asus a7v266 (dus geen -e of wat dan ook) en volgens de chanlog moet het met de nieuwste bios de amdxp2200 moeten ondersteunen.
Maar als ik hem er in monteer dan doet hij nix ja hij gaat aan de schijfen worden wakker enzo maar geen piep geen beeld is er hier iemand met ervaring met deze zelfde configuratie? zoja hulp graag want wil toch wel graag met mijn nieuwe aankoop aan de gang....

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je zegt dat het met de nieuwste BIOS kan, dus ik begrijp dat je je bios geflast heb...
Doe eens een CMOS clear...

Verwijderd

Topicstarter
Ja die jumper heb ik er ook al op gehad heb ook de defaults al een keer geladen (met de oude cpu erop) maar heb jij deze config dan werkend?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 16:58:
Ja die jumper heb ik er ook al op gehad heb ook de defaults al een keer geladen (met de oude cpu erop) maar heb jij deze config dan werkend?
Ik heb deze combinatie niet.
Clear nadat je je nieuwe CPU erin hebt gedaan je CMOS eens. Dat heeft bij mij bij een soortgelijk geval wel eens geholpen :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus al gedaan maar dat helpt niet....

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:04

charrel

Cortisol4life..

ik heb hetzelfde mobo met het laatste bios, werkt perfect! Ik moest wel al mijn geheugen instellingen weer op z'n laagst zetten anders startte die niet op of hij liep vast tijdens het opstarten. Heb je wel de jumpers rechtsboven je processor ook verzet naar palomino. Op duron/ athlon gaat ie niet werken wsl :P

Verwijderd

Topicstarter
nee dat heb ik nog niet gedaan welke jumpers zijn dat precies?

• charrel

charrel

Cortisol4life..

als je je geheugenbank hebt zitten dan richting je cdrom bovenaan je mobo, er staat bij : 1-2 palomino 2-3 athlon/duron. Welke revisie heb je trouwens van het mobo? Dat staat tussen je 2e en 3e pci slot. Ik heb 1.06, die en hoger zou dus moeten kunnen werken!

Verwijderd

Topicstarter
HIJ WERKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :*) 8) _/-\o_
Tnx man for the required info!!! u rule i'm happy! >:)

• charrel

charrel

Cortisol4life..

dat is mooi werk, enjoy the speed m8 _/-\o_
Pagina: 1