T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Ziet er erg compact uit...
Komt het misschien uit een Compaq of andere merk pc ?
ja uit een standaard fujitsu-siemens desktop.Beekforel schreef op 13 september 2002 @ 16:56:
Ziet er erg compact uit...
Verwijderd
kuN jE niEt Bij fUjItSU-sIemens OpZoEkEn wElK MoDeL HeT Is eN wAt vOOr EEN OnderdeLeN eRin zItTen?
zou gaan als ik wist wat voor een fujitsu het was, fu-sie, geeft wel aan wat voor onderdelen erin zitten, maar vermelden niets over het mobo.Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 17:03:
kuN jE niEt Bij fUjItSU-sIemens OpZoEkEn wElK MoDeL HeT Is eN wAt vOOr EEN OnderdeLeN eRin zItTen?
Fujitsu-siemens heeft er over het algemeen msi-moederborden inzitten. Kijk even op het moederbord of er ergens een vier-cijferig getal staat (meestal beginnend met een 6).
Owjah, voor welke processor is het?
Owjah, voor welke processor is het?
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
D1215 (Micro-ATX) volgens mij... weet ik niet zeker (ben ik zojuist tegengekomen, maar is niet precies). in elk geval geen 4 cijferige code te vinden
Owjah, pincombinaties, ik zou zeggen, probeer de power gewoon uit, druk hem op elke positie, en hij gaat vanzelf een keer aan, weet je iig al waar die moet zitten. Dan kun je nl. bij het initialisatiescherm zien welke typenummer het precies is.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Pagina: 1