Toon posts:

[meuktracker] SP 1 XP nog NIET uit ?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
er is een flink misverstand, of er zijn andere dingen aan de hand.
SP1 voor Win XP NL, is nog niet uit. Of er is iets mis met de update-tracker van Microsoft.. http://www.tweakers.net/meuktracker/2690

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hmm.. ik heb geen idee wat het probleem is (WindowsUpdate voor de Nederlandse versie of Microsoft.nl?) maar aan de reacties te zien is ie niet te downloaden? Misschien dat MS het nog oplost straks.

Professioneel Hyves-weigeraar

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sorry, maar dit had toch echt beter gecontroleerd moeten worden voordat de meuktracker van deze non-update voorzien werd.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-03 23:31
BackSlash32 schreef op 13 september 2002 @ 19:36:
Sorry, maar dit had toch echt beter gecontroleerd moeten worden voordat de meuktracker van deze non-update voorzien werd.
Vind ik nou ook... |:(

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat controleren kan alleen maar met een Nederlandse Windows XP. Stel nou dat de meukposter die niet had en gewoon vertrouwde op wat de submitter en de site van Microsoft hem vertelden?

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Onzin.
Je kan allicht controleren of het een werkende link is, en double-check dat voordat-ie uberhaupt geplaatst wordt.

Ik kan ook wel een nog-niet-werkende link neerzetten naar iets vaags als Mozilla 1.2beta (is er ook nog niet, maar binnenkort wel). plaatsen jullie die ook?

Oftewel

QC (Quality Control )

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-03 21:58

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Wouter Tinus schreef op 13 september 2002 @ 19:43:
Dat controleren kan alleen maar met een Nederlandse Windows XP. Stel nou dat de meukposter die niet had en gewoon vertrouwde op wat de submitter en de site van Microsoft hem vertelden?
Microsoft updates kan je ook controleren op de corporate update website van microsoft en dan hoef je dat os niet te hebben :)
(misschien een tip voor volgende keer?)

http://windowsupdate.microsoft.com/catalog/nl/default.asp

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
De meukposter heeft inderdaad een Engelse Windows XP, en kreeg keurig de verkeerde SP voor zen neus :D

Over het algemeen ga ik er van uit dat als Microsoft op haar site zet dat het SP uit is, dat het ding dat dan ook is. Het is niet simpel om, als je zo'n officiele pagina ziet, door te krijgen dat je het ding niet kan downloaden. Ik heb de meukpost niet getrashed omdat dit voornamelijk een fout van MS is, en niet van ons. :)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

BackSlash32 schreef op 13 september 2002 @ 19:53:
Onzin.
Je kan allicht controleren of het een werkende link is, en double-check dat voordat-ie uberhaupt geplaatst wordt.

De link werkt toch :?. Microsoft kondigt daar vrolijk aan dat SP1 NL uit is en dat naar Windowsupdate kan gaan om hem te downloaden. Dat Windowsupdate werkt kun je ook wel zien, maar zonder een Nederlandse Windows XP kun je nu eenmaal niet zien wat er op de Nederlandse Windows XP Update site staat.
Microsoft updates kan je ook controleren op de corporate update website van microsoft en dan hoef je dat os niet te hebben
(misschien een tip voor volgende keer?)

http://windowsupdate.microsoft.com/catalog/nl/default.asp
Daar hebben we dus wel iets aan :).

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wouter Tinus schreef op 13 september 2002 @ 21:28:
De link werkt toch :?. Microsoft kondigt daar vrolijk aan dat SP1 NL uit is
[....]
maar zonder een Nederlandse Windows XP kun je nu eenmaal niet zien wat er op de Nederlandse Windows XP Update site staat.
De gemiddelde tweaker kennende wil die een network install hebben.
Dus ga je hier kijken:
http://www.microsoft.com/...vicepacks/sp1/sp1lang.asp

hmmm, geen NL dus....

Kunnen we in ieder geval net zo consequent blijven als met SP3 voor win2k?

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-03 22:35
ah hij is getrashed begrijp ik?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

BackSlash32 schreef op 13 september 2002 @ 21:56:
De gemiddelde tweaker kennende wil die een network install hebben.
Dus ga je hier kijken:
http://www.microsoft.com/...vicepacks/sp1/sp1lang.asp

hmmm, geen NL dus....

Ja, je hebt nu eenmaal altijd mensen die alles beter weten :Z.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.