Ik heb dus bij mij een brander (lite-on 32x12x40) en wat werkgeheugen (128 SD-Ram PC 133mhz) erin gezet. Ik heb dus een AGP TNT2 16 mb videokaart erin. Toen ik mijn kast opende en het werkgeheugen en de brander erin gezet had deed ik de PC weer aan. De PC stond aan, en de monitor flikkerde. Wat bleek nou: het koelblokje (zonder fan) was eraf gevallen. Hij heeft even gedraaid zonder koelbokje. Is ie nu stuk?
Ik heb de PC na het monteren van het koelplokje (en natuurlijk laten afkoelen) weer aangedaan. Toen deed de PC het weer maar de monitor deed niks (alleen lichtje van stand-by flikkerde)
Maar de PC gaf geen piep. Ik meende dat als de videokaart het niet doet, de PC een pieptoon geeft. Maar dat doet ie niet.
Ook heb ik dit met mijn andere pc eens gehad (celly 333, S3 4mb AGP) gehad. Bij deze had ik niks gedaan en toen deed het zelfde probleem voor. Bij deze PC deed hij het later gewoon weer en ik heb de klacht ook nooit weer gehad.
De vragen: Wat is er dus misgegaan? Hoe kan ik het eventueel verhelpen?
Ik heb de PC na het monteren van het koelplokje (en natuurlijk laten afkoelen) weer aangedaan. Toen deed de PC het weer maar de monitor deed niks (alleen lichtje van stand-by flikkerde)
Maar de PC gaf geen piep. Ik meende dat als de videokaart het niet doet, de PC een pieptoon geeft. Maar dat doet ie niet.
Ook heb ik dit met mijn andere pc eens gehad (celly 333, S3 4mb AGP) gehad. Bij deze had ik niks gedaan en toen deed het zelfde probleem voor. Bij deze PC deed hij het later gewoon weer en ik heb de klacht ook nooit weer gehad.
De vragen: Wat is er dus misgegaan? Hoe kan ik het eventueel verhelpen?