Om maar meteen met de deur in huis te vallen, het gaat om dit topic:
Welke SCSI 10000rpm of 7500rpm ism een 7500rpm?
Ik heb geprobeerd om de mod (lite mod in dit geval) persoonlijk te contacten maar helaas kon ik geen bruikbare informatie in zijn profile vinden.
Zijn reden om het topic te sluiten is dit:
goede CD-R/CD-RW cd's?
Om even voor het gemak te quoten:
Maar goed, een ander punt is dat er me wordt aanbevolen om reviews van 7500 en 10000 SCSI's te gaan lezen, sorry maar vermelde ik
merken of model nummers zodat jullie me advies konden geven? Dan zou dat wel een goeie sluitreden zijn want er zal vast genoeg over te vinden zijn.
Maar dat is helemaal niet mijn vraag, ik vraag me af of die overhead groot is als ik een 7500 en een 10000 toeren in een systeem heb, zou het z'n zijn geld, preformance en snelheid waard zijn, daarover wilde ik iets meer
duidelijkheid krijgen en ik hoopte dat iemand me op GOT me dat kon vertellen
Welke SCSI 10000rpm of 7500rpm ism een 7500rpm?
Ik heb geprobeerd om de mod (lite mod in dit geval) persoonlijk te contacten maar helaas kon ik geen bruikbare informatie in zijn profile vinden.
Zijn reden om het topic te sluiten is dit:
Sorry hoor maar mag ik even wijzen op de posts die op GOT de hele dag door worden gepost, om een voorbeeld te geven:Deze gaat dicht, immers, we zijn geen adviesbureau
goede CD-R/CD-RW cd's?
Om even voor het gemak te quoten:
Als dit geen advies vraag is dan weet ik het niet meer en dit is typisch zo'n use the search vraag.heb zelf sindskort een brander en vraag me af welk merk ik zal halen
Maar goed, een ander punt is dat er me wordt aanbevolen om reviews van 7500 en 10000 SCSI's te gaan lezen, sorry maar vermelde ik
merken of model nummers zodat jullie me advies konden geven? Dan zou dat wel een goeie sluitreden zijn want er zal vast genoeg over te vinden zijn.
Maar dat is helemaal niet mijn vraag, ik vraag me af of die overhead groot is als ik een 7500 en een 10000 toeren in een systeem heb, zou het z'n zijn geld, preformance en snelheid waard zijn, daarover wilde ik iets meer
duidelijkheid krijgen en ik hoopte dat iemand me op GOT me dat kon vertellen