Wanadoo broadband basic sneller

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 17:13
Casema/wanadoo had het zel al aangekondigd, de broadband basic zou sneller gaan worden, 150kbit ipv 80 kbit. Dat is de eerste van deze maand ook gebeurt!

het resultaat is goed te zien in de grafiekjes van speedsuite:

http://www.speedsuite.net...phs.asp?pi_id=36&co_id=72

voordat allemaal mensen gaan roepen dat adsl lite bijna even duur is, en veel sneller: de installatiekosten daarvan zijn wel veel hoger B)

• dutchderk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2022
Dijkhuis schreef op 13 september 2002 @ 15:39:
Casema/wanadoo had het zel al aangekondigd, de broadband basic zou sneller gaan worden, 150kbit ipv 80 kbit. Dat is de eerste van deze maand ook gebeurt!
Ik had het ook gemerkt. Maare, die snelheid zou dan toch ongeveer moeten verdubbelen? En volgens de advertenties zou pas per 1 oktober de snelheid verhogen.

Hop doet leven...

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ikzelf merk nu al dat m'n snelheid verhoogd is.
Met kazaa nu max iets van 16kb/sec downloaden ipv eerst 10kb/sec.
Zal nu al wel op de meeste plaatsen actief zijn om een en ander te testen, vanaf 1 october officeel.........

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:57

AMDFreak

Intel is zo..

Whoei :)

Dit moet ik ook ff bij me moeders flat bestelle :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Dijkhuis schreef op 13 september 2002 @ 15:39:

het resultaat is goed te zien in de grafiekjes van speedsuite:

http://www.speedsuite.net...phs.asp?pi_id=36&co_id=72

voordat allemaal mensen gaan roepen dat adsl lite bijna even duur is, en veel sneller: de installatiekosten daarvan zijn wel veel hoger B)
Alleen niet overal kan je cable wanadoo aanvragen en daar bied adsl lite een goed alternatief, bovendien heeft kabel internet de naam traag te zijn, en het gedeelde medium wordt vaak negatief gevonden. Voor die mensen is ADSL lite ook een mooi alternatief

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

mag je dat wel "broadband" noemen :P

Verwijderd

FastBunny schreef op 13 september 2002 @ 19:51:
[...]

Alleen niet overal kan je cable wanadoo aanvragen en daar bied adsl lite een goed alternatief, bovendien heeft kabel internet de naam traag te zijn, en het gedeelde medium wordt vaak negatief gevonden. Voor die mensen is ADSL lite ook een mooi alternatief
kabel inet traag? ik down aan 700 kb/s en ik ping een gemiddelde van 15-20 naar elke game-server.

traag? dacht het niet

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 19:24
mwa, ok basic is dan wel een stukje sneller geworden, maar premium gaat daarbij vergeleken nog steeds als een speer >:) (65 kbyte/s)

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001

AMDFreak

Intel is zo..

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 21:35:
[...]

kabel inet traag? ik down aan 700 kb/s en ik ping een gemiddelde van 15-20 naar elke game-server.

traag? dacht het niet
Uh, niet iedereen beschikt over een @Home lijn hoor..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

[...]

traag? dacht het niet
Zielig he al die mensen die er nog een denkwijze op na houden van 1.5 jaar geleden ... ik ken mensen die liever een 2 keer zo duur dsl abbo nemen terwijl ik met mijn Wanadoo Premium zowel qua download als qua ping iets beter uit ben... alleen omdat "Wanadoo van Casema is en Casema zuigt... en als je dat niet vindt dan ben je niet 1337"

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:51
[...]

traag? dacht het niet
1 van de mensen die geen of weinig buren op hetzelfde kabeltje hebben zitten dus...

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

[...]

traag? dacht het niet
Ja wat ik bedoel is dat de gemiddelde mens denkt dat kabel traag is. Heb het niet over tweakers maar over huis tuin en keuken computeraars die er meer zijn dan tweakers denk ik ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Het mooie is nu dat vroeger iedereen dacht dat ADSL een wondermiddel zou zijn...

hehehe... ;)

• not-known
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 23:05

not-known

[BI] Crewmember

ik merkte vorige week ook dat t opeens sneller was. totdat ik opeens in de kranten reclame zag dat ze t zelf hadden ophoogd daaro bij casema :D
ik ben weer helemaal blij. heb zowieso weinig te klagen laatste tijd over casema uptime :)
wie goedkoop wil internetten heeft hiermee een erg mooi abbo vin ik ;)

Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!

Verwijderd

kabel is niet traag >:)
eenueh , ff uncappen en het gaat nog een veel stuk sneller, wanadoo controleerd daar niet op , anders lag ik er wel af , niet zeggen hoor :X

• not-known

not-known

[BI] Crewmember

wie weet zit er hier wel een wanadoo medewerker...... ;)

De Veld C site!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:57

Kid Buu

Huh, Pietje?

Wordt de snelheid van wanadoo premium nu ook verhoogd?

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Verwijderd

eh tommie, hoe snel download ja nu met casema?

• not-known

not-known

[BI] Crewmember

Perfect_Cell schreef op 14 september 2002 @ 23:24:
Wordt de snelheid van wanadoo premium nu ook verhoogd?
als ik t goed heb blijft premium t zelfde. alleen basic gaat omhoog (mocht ook wel ns eik. vooral vanwege de concurrentie met adsl-lite van nu.)
premium is nog steeds relax tov adsl basic. al gaat adsl basic ook wel omhoog in de komende tijd en zal wanadoo premium niet achter blijven denk ik.

De Veld C site!

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

not-known schreef op 14 september 2002 @ 23:41:
[...]

als ik t goed heb blijft premium t zelfde. alleen basic gaat omhoog (mocht ook wel ns eik. vooral vanwege de concurrentie met adsl-lite van nu.)
premium is nog steeds relax tov adsl basic. al gaat adsl basic ook wel omhoog in de komende tijd en zal wanadoo premium niet achter blijven denk ik.
Casema zal dat ook wel weer een beetje ophogen.

(Denk dat ze dan gaan zeggen dan het ook 768Kbit is maar bieden stiekem 1Mbit aan ofzow, net zoals ze dat nu hebben gedaan met de huidige 512kbit verbinding.)

Pak je rust!

Verwijderd

ze hebben niks stiekem gedaan bij deze 512kbit connectie, het is gewoon 512kbit=64k/bs, adsl is nooit volle snelheid als het gecapped is, kabel wel

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:57

Kid Buu

Huh, Pietje?

1 mbit/s zou wel leuk zijn _/-\o_

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 21:29:
ze hebben niks stiekem gedaan bij deze 512kbit connectie, het is gewoon 512kbit=64k/bs, adsl is nooit volle snelheid als het gecapped is, kabel wel
Echt onzin, elke techniek heeft overhead, is feite staat ie hoger dan 512 bij casema zodat je m ook echt haalt, maar de overhead is er nog steeds.
Pagina: 1