Toon posts:

Drivertje voor V330 in win2k pro?

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hai...

Ik heb een probleempje... ik heb geloof ik zojuist mijn videokaart + halve mobo gesloopt en nou heb ik als noodoplossing even een oude Viper 330 erin gestopt... en nu zit ik dus te kloten met 640x480x 16 kleuren in win2k en kan ik GoT amper lezen :-(

Maarreh... www.hastec.nl en www.diamondmm.com geven geen drivers voor een V330 (agp, 4MB) in win2000... heeft iemand ze of weet iemand waar ik ze kan vinden??
Je zou me er erg blij mee maken... 't is maar dat ik een paar daagjes geholpen ben!

-@^@-

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
Bij mij pakte w2k de v330 (4md pci) gewoon rechtstreeks; zat kennelijk een driver daarvoor gewoon op de cd van w2k. Probeer anders een NT driver.

Imp

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

• Bohjaaaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07-2022

Bohjaaaa

tuiper de tuip

Ten eerste ik heb de driver NIET gevonden. Sterker nog, ik zoek hem zelf ook. Dus ik, netjes zoeken in de search functie, toen zag ik dit dus. En de plaatsdatum is 23 Oktober 2000. Ik denk zet er nog een berichtje op om te vragen of er inmiddels mensen zijn die de win2k driver voor de viper v330 gevonden??? Ik zou het wel tof vinden als het zo is. Het is niet zo superbelangrijk. Ik ga die kaart namelijk in een Win2k servertje gooien en zal hem via Citrix Ica gaan benaderen en mee gaan werken. Maar het is wel netter als de driver geinstalleerd is op die bak het is toch beter met installeren van de server, dan hoef ik tenminste niet te kloten met 640*480.
Ik hoor het wel!!!

Alvast bedankt.

• BucWild
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 07:27
Misschien www.driverguide.com, of ben ik nah oud nieuws ? :)