Toon posts:

Koetje doet niet zijn best :( :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He He. Ik heb hier op mijn Athlon XP 1800+ / 512 MB systeempie een koetje draaien voor 100% op RC5. Hij heeft altijd braaf zijn best gedaan en vrolijk een unit of 1600 per dag voor me gegraast. De laatste 2 dagen echter doet-ie maar heel weinig! Het lijkt wel alsof-ie al die blokjes aan het herkauwen is, want hij heeft in de afgelopen 10 uur maar 30 work units gedaan!!! :( :( . Welnu, nu denkt iedereen natuurlijk, die heeft een zwaar proces in de achtergrond lopen dat al zijn graas cycles heeft opgegeten. Of, hij kon vast de server niet contacten en kon dus geen nieuwe blokjes downloaden. Allebei niet het geval! Er zitten nog 1300 WU's in buff-in en het koetje had alle CPU cycles tot zijn beschikking. Toch maar 30 WU's in 10 uur. Heeft iemand een idee hoe dit komt?

/edit blocks ---> Wu'S

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

30 packets of 30 work/stats units?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
30 stats units

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Als je hem benchmarkt, hoesnel is ie dan? en komt dat een beetje overeen met de snelheid waarmee hij daadwerkelijk graast?

...

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
Als hij geen verbinding had, zou hij randoms gaan grazen en nog steeds een paar honderd wu gedaan moeten hebben. Weet je zeker dat je geen virus oid hebt opgelopen, of dat een ander proces (virusscanner, fastfind) is blijven steken en al 10 uur lang je CPU bezig houd?

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
Weird. ik heb het koetje opnieuw opgestart en nu heeft-ie in de afgelopen 10 (?) minuten al 40 WU's gedaan. Lijkt dus weer goed te gaan. Ik zal hem voor alle zekerheid nog ff benchmarken.......Overigens ben ik er 100% zeker van dat er geen zware processen in de achtergrond liepen vannacht.

Verwijderd

Topicstarter
Benchmark RC5 long levert dit op:

[Sep 13 12:47:04 UTC] Benchmark for RC5 core #6 (RG/HB ath)
0.00:00:16.14 [5,262,206.63 keys/sec]

Zegt me vrwijwel niets. Is dit in orde voor mijn XP 1800+ systeempie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:47:
Benchmark RC5 long levert dit op:

[Sep 13 12:47:04 UTC] Benchmark for RC5 core #6 (RG/HB ath)
0.00:00:16.14 [5,262,206.63 keys/sec]

Zegt me vrwijwel niets. Is dit in orde voor mijn XP 1800+ systeempie?
Yep, helemaal :)

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:11

Qwerty-273

Meukposter

Misschien vannacht heeft windows (als je dat gebruikt dan) een restore process gestart om een back-up te maken van je systeem :) dat wil nog wel eens gebeuren :(

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

Topicstarter
RIKZ schreef op 13 september 2002 @ 14:53:
Misschien vannacht heeft windows (als je dat gebruikt dan) een restore process gestart om een back-up te maken van je systeem :) dat wil nog wel eens gebeuren :(
Kan het me niet voorstellen. Maar ja, probleem opgelost (alweer 52 WU's :P). Thanks!

Verwijderd

dan is het koetje op wonderbaarlijke wijze genezen, Go rubenski, en suc6 :)
Pagina: 1