Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
[nohtml]
Ik zie het verband met XML hier niet in hoor.... Weet je uberhaupt wel wat XML is en waarvoor het gebruikt kan worden?
Een Java API in C++ gebruiken is volgens mij niet mogelijk.
Stimpy001 schreef op 13 september 2002 @ 13:53:
Wie weet of en nog liever eigenlijk hoe je een Java API kan gebruiken in C++? Kan of moet je hierbij gebruik maken van XML?
Ik zie het verband met XML hier niet in hoor.... Weet je uberhaupt wel wat XML is en waarvoor het gebruikt kan worden?
Een Java API in C++ gebruiken is volgens mij niet mogelijk.
https://fgheysels.github.io/
Misschien zou je eens iets kunnen doen met Corba? Je zit dan wel meteen vast aan een client server architectuur en lijkt me vrij onhandig als je het wilt gebruiken als Api. Ik denk dat het vrij lastig gaat worden om een willekeurige api vanuti een willekeurige taal aan te kunnen spreken. (Misschien zou SOAP (= XML) ook nog een idee zijn)
Ik vind het trouwens wel grappig dat ze het bij .NET op een hele leuke manier hebben opgelost. Alle talen die compileren naar 1 IR weg, dus je kunt een api geschreven in een willekeurige .NET taal gebruiken bij iedere andere .NET taal.
Ik vind het trouwens wel grappig dat ze het bij .NET op een hele leuke manier hebben opgelost. Alle talen die compileren naar 1 IR weg, dus je kunt een api geschreven in een willekeurige .NET taal gebruiken bij iedere andere .NET taal.
Ik heb inmiddels al wel gezien dat er zoiets is als JNI (Java Native Interface). Hiermee schijn je vanuit C/C++ methoden van Java te kunnen gebruiken. Alleen is dut volgens mij niet zo gemakkelijk te gebruiken.
Ik zat zelf ook al te denken aan SOAP. Als je namelijk SOAP zou kunnen gebruiken om de Java API te benaderen dan kan je indirect weer allerlei andere talen gebruiken voor de rest van het programeerwerk en toch nog de API gebruikenAlarmnummer schreef op 13 september 2002 @ 14:04:
Misschien zou je eens iets kunnen doen met Corba? Je zit dan wel meteen vast aan een client server architectuur en lijkt me vrij onhandig als je het wilt gebruiken als Api. Ik denk dat het vrij lastig gaat worden om een willekeurige api vanuti een willekeurige taal aan te kunnen spreken. (Misschien zou SOAP (= XML) ook nog een idee zijn)
Niks mee om dan SOAP te gebruiken... Corba heeft een iets hogere performance denk it...
Je kan ook SOAP gebruiken in combinatie met wat eigen dingen, bv. een socket verbindnig als je grote hoeveelheden binare data moet vetsturen..
Je kan ook SOAP gebruiken in combinatie met wat eigen dingen, bv. een socket verbindnig als je grote hoeveelheden binare data moet vetsturen..
Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com
Pagina: 1