Het opstarten van XP duurde de laatste tijd steeds langer (tot 10 min.) Dit was gelukkig niet altijd zo, maar het gebeurde wel regelmatig. Nu blijft hij echter na het windows logo met een zwart scherm hangen.
Het opstarten met de laatste goede configuratie werkt ook niet.
Bij het opstarten met de recovery console moet ik een Administrator password geven. Bij mijn weten heb ik dit password nooit ingesteld. (het betreft hier de pc van mijn broer en het is een tijdje geleden, hij heeft het in ieder geval nooit gedaan). Gewoon een enter geven werk ook niet.
Mijn vraag is of iemand enig idee heeft wat er aan de hand is.
Als mij uiteindelijk niets rest dan windows opnieuw te installeren, heb ik dan dat admin password weer nodig of blijf ik na de installatie weer met dat password probleem zitten.
Het opstarten met de laatste goede configuratie werkt ook niet.
Bij het opstarten met de recovery console moet ik een Administrator password geven. Bij mijn weten heb ik dit password nooit ingesteld. (het betreft hier de pc van mijn broer en het is een tijdje geleden, hij heeft het in ieder geval nooit gedaan). Gewoon een enter geven werk ook niet.
Mijn vraag is of iemand enig idee heeft wat er aan de hand is.
Als mij uiteindelijk niets rest dan windows opnieuw te installeren, heb ik dan dat admin password weer nodig of blijf ik na de installatie weer met dat password probleem zitten.