Heb nog ff jullie hulp nodig 
Ik ben dus bezig met 'n demo programma voor software om medische foto's te analyseren.
Ben al goed gevorderd, maar kan 2 dingen niet vinden die wel belangrijk zijn.
1) Ik heb een functie gemaakt (met hulp van GoT
) om de muiscursor te verplaatsen en zo aan te geven waar gebruiker moet klikken. Probleem is dat er een pauze inzit en de muis ff op die knop moet blijven staan voordat de muis terug gaat naar oorsponkelijke positie. Tijdens die pauze wil ik dat de muis daar blijft staan.
Dus ik moet op een of andere manier die muis disablen ofzo.
In windows via DLL disablen al geprobeert, maar dan krijg je 'm niet meer aan, moet je PC rebooten, niet goed dus
Ik dacht al aan een functie die gewoon om de paar milliseconden de muis terugzet, maar lijkt me ook niet netjes, gaat knipperen denk ik.
Is er een andere/beter manier?
2) Hoe kan ik klikken?
Je moet dus op die foto kunnen klikken om bepaalde punten te markeren. Ik kan muis daarheen laten gaan, maar hoe zet ik daar een click event?
Alvast bedankt
Ik ben dus bezig met 'n demo programma voor software om medische foto's te analyseren.
Ben al goed gevorderd, maar kan 2 dingen niet vinden die wel belangrijk zijn.
1) Ik heb een functie gemaakt (met hulp van GoT
Dus ik moet op een of andere manier die muis disablen ofzo.
In windows via DLL disablen al geprobeert, maar dan krijg je 'm niet meer aan, moet je PC rebooten, niet goed dus
Ik dacht al aan een functie die gewoon om de paar milliseconden de muis terugzet, maar lijkt me ook niet netjes, gaat knipperen denk ik.
Is er een andere/beter manier?
2) Hoe kan ik klikken?
Je moet dus op die foto kunnen klikken om bepaalde punten te markeren. Ik kan muis daarheen laten gaan, maar hoe zet ik daar een click event?
Alvast bedankt
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO