Ik krijg mijn net nieuwe pc met geen mogelijkheid goed aan de praat. Hij draait maar zodra ik windows ga installeren (zowel 98 als 98SE) krijg ik vage foutmeldingen en wordt de installatie afgebroken. Ook als ik m'n HD in m'n oude PC hang, daar alles installeer en met een volledig draaiend OS weer terughang krijg ik meldingen als: dat VMM32.vxd is beschadigd waarna pc zich uitzet. In veilige modus krijg ik meldingen dat system.ini niet goed ingesteld is.
Wie heeft dezelfde ervaringen. Ik denk nl. dat er ergens een hardwareconflict optreedt of dat ik misschien een beschadigde proc heb. Is nl. nogal warm geworden toen m'n koeling het begaf in het begin.
Specs: ASUS A7V met nieuwste Bios met Duron 650@650 en 128Mb PC133@133. Verder IBM GXP75 30Gb HD en ASUS V6600 Dlx Videokrt.
Wie heeft dezelfde ervaringen. Ik denk nl. dat er ergens een hardwareconflict optreedt of dat ik misschien een beschadigde proc heb. Is nl. nogal warm geworden toen m'n koeling het begaf in het begin.
Specs: ASUS A7V met nieuwste Bios met Duron 650@650 en 128Mb PC133@133. Verder IBM GXP75 30Gb HD en ASUS V6600 Dlx Videokrt.