Idle inbelverbinding Timeout

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Wij hebben hier een testpc staan die gewoon met isdn naar buiten belt.
Dit is natuurlijk een hele mooie oplossing om iets zonder de firewall te testen.

Nu is het probleem dat er wel eens een test gedaan werd en dat ze vergeten zijn om de verbinding uit te schakelen, met als gevolg dat die 3x een heel weekend heb open gestaan en dit is zonde van het geld natuurlijk.

Op die machine staat 4x NT4 en 2x Win95 voor verschillende browser versie etc.

Nu heb ik overal gezocht voor de optie om de idle timeout bv. op 20 minuten te zetten, maar in WinME en XP bestaat die optie helemaal netjes. Echter in NT en 95 kan ik die optie nergens vinden.

Ook heb ik geen aparte dialer gevonden waar het wel mogelijk mee is.

Is er iemand die een oplossing hiervoor heeft ?

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 13-09-2002 13:25 . Reden: Typo ]

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:58

Quicksilver

Catch these hands

vraagt ie niet bij 95 of je automatisch inet verbreken aan wilt zetten? volgens mij kun daar een timer bij instellen... heb ik ooit eens gezien... maar ik weet het niet zeker... morgen heb ik meer info!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Ja maar in dat zelfde venster kun je dat automatisch verbreken ook helemaal uitschakelen :) Hoe je 't weer aanzet weet ik niet, het zal wel iets in 't register zijn.

• Attilla
Quicksilver schreef op 14 september 2002 @ 02:08:
vraagt ie niet bij 95 of je automatisch inet verbreken aan wilt zetten? volgens mij kun daar een timer bij instellen... heb ik ooit eens gezien... maar ik weet het niet zeker... morgen heb ik meer info!
Ik heb dat iig nog nooit gezien.
Misschien is dat pas bij win95 C.

Of bij 98 pas.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Welke versie van WIn95 heb je dan? Want hier op een Win95 - B versie is die optie er wel gewoon hoor ...

• Attilla
HGM schreef op 14 september 2002 @ 10:00:
Welke versie van WIn95 heb je dan? Want hier op een Win95 - B versie is die optie er wel gewoon hoor ...
Het gaat om een test pc op mijn werk, dus op het moment kan ik niet kijken.

Maar zou je eens een screenshot kunnen maken waar jij die optie ziet, want misschien ben ik zo blind dat ik er overheen kijk. :)

Maar goed, als het dan wel zit onder win95 dan moet ik nog wel iets voor NT hebben.
Pagina: 1