Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 13:09:
Op mijn systeem heb ik w-xp, nvidia 30.82 drivers voor mijn videokaart (hele hd pas geformatteerd, netjes alles op een schone hd). nu heb ik de demo van bf1942, demo van conflict desertstorm en f1 2002 erop staan, en alleen in f1 2002 heb ik et nog niet gehad, maar in beide andere spellen gaat mn systeem gewoon opeens herstarten?!? ik speel bf1942 (met patch) op 800*600*16 en instellingen op medium...zou mn systeem toch wel aan moeten kunnen denk ik zo...
Iemand enig id?
Heb hetzelfde probleem, net iets anders: mijn systeem blijft gewoon hangen. Het vreemde hieraan is dat dit alleen bij 3d spelletjes is. Ieder spel loopt vroeg of laat vast.
Warcraft 3: binnen 30 min.
Neverwinter nights: binnen 3 uur
Emperor: battle for dune: binnen 60 min.
Grand theft auto 3: nog nooit vastgelopen
Ik snap er helemaal niets meer van maar ik verdenk mijn videokaart er van de oorzaak te zijn. Ik heb dus ook een v8420 met 128 mb op een asus A7A 266 moederbord.
Geluidskaart heb ik al vervangen, geheugen heb ik getest, netwerkkaart heb ik ook al eens eruit gehad ... niets lijkt te werken. Alleen het vreemde dus, als ik mijn computer voor het gewone office werk gebruik is er niets aan de hand ...
Ook heb ik al verschillende besturingssystemen gebruikt (windows 2000 / xp) en altijd de laatste (moederbord chipset) drivers gebruikt.
Zie ook deze link:
Asus v8420 (ti4200) veroorzaakt systeem crash
I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -