Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Aannames zijn fataal.
En hij zei dat het opgelost was.
(In de zin van een move dus oid.)
jawel...
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
in de zin van een move?[Airwolf] schreef op 13 september 2002 @ 12:23:
Ik had hem gister bij Negotiator gemeld, omdat ik dacht dat er wel eens een flamewar uit zou kunnen ontstaan.
En hij zei dat het opgelost was.
(In de zin van een move dus oid.)
Verwijderd
ow damn... dan heb ik 't verkeerde topicnummertje... Ik kon 'm hier niet meer terug vinden... Maar staat mijn post over Shift dan in de trashcan of staat ie dus echt gewoon in CF?Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 12:24:
Nou dit is het onderwerp van jouw topic dat je hierboven post: "WAAROM NEEMT NIEMAND MIJ ZERENEUS"
Negotiator kan wel zeggen dat er gebeurd is, maar tenzij hij een andere naam krijgt of volledig gebanned wordt, kan hij zo weer opnieuw gaan beginnen...
En krijg je dadelijk een volledige flameware... kijk maar dit topic! [rml]Shift in "[ EL]LCD vraagjes echte beginner."[/rml]
ja sorry, maar daar zegt ie dat ie er nog wel een paar heeft liggen...
* zwahiel vraagt zich af waar hij die paar vanaf heeft gehaald, misschien van een bepaalde beruchte inkoopactie, die grotendeels naar zijn portmonnee gegaan is?
Aannames zijn fataal.
ja vertel vertel, vertel...GaMeOvEr schreef op 13 september 2002 @ 12:29:
Ja, het topic staat in CF, ja, het gaat over Shift, nee, het heeft een ander nummer dan jij in je topicstart geeft.
Aannames zijn fataal.
Kan niet iemand van de crew hem een e-mailtje sturen waarin de situatie wordt uitgelegd. Ik heb gisteren nav dat topic van zwahiel de laatste pagina van de inkoopactie gelezen en ik kan me erg goed voorstellen dat er een aantal mensen nog redelijk kwaad op hem zijn. Dus een mailtje waarin jullie wellicht om een verklaring vragen of hem een aantal voorstellen doen om herkenning te voorkomen.GaMeOvEr schreef op 13 september 2002 @ 12:41:
We weten eigenlijk niet wat we ermee aanmoeten.
Hij bedoelde denk ik gewoon dat het topic gemoved was.zwahiel schreef op 13 september 2002 @ 12:29:
Negotiator kan wel zeggen dat er gebeurd is, maar tenzij hij een andere naam krijgt of volledig gebanned wordt, kan hij zo weer opnieuw gaan beginnen...
Het lijkt me sterk dat Negotiator die afgehandeld heeft in 2seconden
Ah ik d8 ook al...[Airwolf] schreef op 13 september 2002 @ 12:58:
[...]
Hij bedoelde denk ik gewoon dat het topic gemoved was.
Het lijkt me sterk dat Negotiator die afgehandeld heeft in 2seconden
Kwaad, dat is wel het minste woord! Er wordt bij de meeste inkoopacties nog steeds verwezen naar Shift zijn actie...Compubiter schreef op 13 september 2002 @ 12:44:
[...]
Kan niet iemand van de crew hem een e-mailtje sturen waarin de situatie wordt uitgelegd. Ik heb gisteren nav dat topic van zwahiel de laatste pagina van de inkoopactie gelezen en ik kan me erg goed voorstellen dat er een aantal mensen nog redelijk kwaad op hem zijn. Dus een mailtje waarin jullie wellicht om een verklaring vragen of hem een aantal voorstellen doen om herkenning te voorkomen.
En 't is niet alleen de laatste pagina hoor! Dat zijn er nog wel meer!
En lees mijn eerdere reply maar eens, hij probeert 't weer!
Shift schreef op 11 september 2002 @ 00:16:
Doe geen moeite om het vandaar te bestellen, kost je meer geld, ik heb nog aantal van die dingen liggen als je wilt kan ik wat voor je regelen. Mail mij.

sorry, hij probeert 't gewoon wéér!!
Dan kan toch niet zomaar!?
Aannames zijn fataal.
Dit is idd erg onbeschoft/minder netjes van Shift

Voor zoiets kun je makkelijk een ban geven, dit schaadt gewoon het vertrouwen imho.
Of maak iig bekend dat Shift een oplichter is/kan zijn.
[ Voor 0% gewijzigd door Vinnie op 13-09-2002 13:42 . Reden: aanvulling ]
C:\>_
Ban? IP ban?GaMeOvEr schreef op 13 september 2002 @ 12:41:
We weten eigenlijk niet wat we ermee aanmoeten.
ban4life?
zorgen dat mensen zijn adres gegevens krijgen, ik geloof dat 't laatste wat ik las
Crystalfontz inkoopactie?
Hier probeert ie 't wéér! En je mag wel op je 10 vingers na tellen waar die LCD's vanaf komen!
Dit was de beruchte actie voor degene die niet weten waarover we 't hier hebben:
Letsbuyit Together EIO LCD's actie take 6
100% gelijk hebben jullie ook!GaMeOvEr schreef op 13 september 2002 @ 13:12:
Tja, wij zijn niet verantwoordelijk voor inkoopacties...
Daar zijn al zoveel discussies over geweest! Da's niet meer nodig om nog eens over te gaan beginnen!
Maar ik bedoel dat hij 't weer probeert!
Modjes...
Mag ik....?
Mag ik....?
topicje op OCE...
Ik kan 't niet aanzien zo, iedereen vroeg zich in 't begin van mijn inkoopactie ook dingen af door die actie van Shift, bij mij is door mijn openheid tegenover de tweakers ('t is hun geld hé!) de actie verder in goede banen geleid, Kaj en Phreak hebben ook een close eye in de gaten gehouden en dat was ook goed!
Maar je kan toch wel een persoon toegang tot GoT ontzeggen omdat hij/zij GoT gebruikt voor praktijken die niet zuivere koffie zijn?GaMeOvEr schreef op 13 september 2002 @ 13:12:
Tja, wij zijn niet verantwoordelijk voor inkoopacties...
Of zeg ik nu onzin
C:\>_
Verwijderd
Iets waar niemand aan hoeft te twijfelen:
T.net/GoT is niet verantwoordelijk voor inkoopacties en deze worden dus op eigen verantwoording gehouden.
Mijn mening:
Hoe vervelend dit ook zal klinken: shift heeft betreffende het forum(!) in weze niets verkeerds gedaan wat een Ban zou kunnen opleveren. In dat opzicht kunnen(/willen) wij als crew dus niet echt veel doen omdat het zijn woord tegenover dat van een aantal andere users is.
Het enige dat de betrokken personen kunnen doen (en toen hadden moeten doen) is aangifte doen bij de politie. Ik neem aan dat T.net in dat geval zeker bereid is mee te werken om informatie te verstrekken met betrekking tot gegevens die ze willen hebben. Indien er dan sprake is van Criminele Aktiviteiten zal de persoon zeer zeker een Ban opleveren (vanwege overtreding van de huisregels).
Verder lijkt me verstandig dat men goed oplet wat eenieder post in de draadjes richting shift want het zal tot OWs leiden indien er over en weer flames vallen (hoe begrijpelijk ook!). Het enige wat men kan doen is (in beperkte mate en op een nette manier!) binnen een draad melding te maken niet in te gaan op deze user
edit: Oh, en MT kan me altijd overrulen
agreed...Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 13:36:
Voor de goede orde: ik ben niet bekend met die inkoopacties en welke discussies er in de crewfora toendertijd zijn gehouden (als die er al zijn geweest want ik vind niet veel) Dus in die zijn mis ik misschien wat kennis over dit probleem. Ik heb natuurlijk wel de betreffende draad doorgenomen
Iets waar niemand aan hoeft te twijfelen:
T.net/GoT is niet verantwoordelijk voor inkoopacties en deze worden dus op eigen verantwoording gehouden.
Mijn mening:
Hoe vervelend dit ook zal klinken: shift heeft betreffende het forum(!) in weze niets verkeerds gedaan wat een Ban zou kunnen opleveren. In dat opzicht kunnen(/willen) wij als crew dus niet echt veel doen omdat het zijn woord tegenover dat van een aantal andere users is.
Het enige dat de betrokken personen kunnen doen (en toen hadden moeten doen) is aangifte doen bij de politie. Ik neem aan dat T.net in dat geval zeker bereid is mee te werken om informatie te verstrekken met betrekking tot gegevens die ze willen hebben. Indien er dan sprake is van Criminele Aktiviteiten zal de persoon zeer zeker een Ban opleveren (vanwege overtreding van de huisregels).
Verder lijkt me verstandig dat men goed oplet wat eenieder post in de draadjes richting shift want het zal tot OWs leiden indien er over en weer flames vallen (hoe begrijpelijk ook!). Het enige wat men kan doen is (in beperkte mate en op een nette manier!) binnen een draad melding te maken niet in te gaan op deze user
edit: Oh, en MT kan me altijd overrulen
Maar ik mag dit dus wel posten?
Zwahiel wil gaan schrijven:
Mensen ga niet in op Shift je weet wat er van kan komen.
Verwijderd
Dus niet na iedere post van shift en niet met iedereen tegelijk enzo
Ik zou bijvoorbeeld ook niet een probleem zien als iemand een mailtje stuurt naar iemand die kenbaar maakt interesse te hebben in een aktie van shift
(dus buiten het forum houden want dan kan er ook geen flamewar ontstaan
ok, ik begrijp 'm...Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:32:
zwahiel: ja natuurlijk, maar in beperkte mate. Je weet wat ik daarmee bedoel lijkt me?
Dus niet na iedere post van shift en niet met iedereen tegelijk enzo![]()
Ik zou bijvoorbeeld ook niet een probleem zien als iemand een mailtje stuurt naar iemand die kenbaar maakt interesse te hebben in een aktie van shift
(dus buiten het forum houden want dan kan er ook geen flamewar ontstaan)
Ik heb dat laatste al gedaan, omdat een vriend van me iets bij hem wilde gaan kopen en hij moest natuurlijk het geld van te voren overmaken