Toon posts:

quake 3 brightness werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na een nieuwe windows XP installatie en de upgrade naar de nieuwste Detonator drivers op een ASUS V8420 GForce 4 4200 heb ik Quake 3 geïnstalleerd. Het beeld onder Quake is echter erg donker en de brightness slider werkt niet ! Ook de nieuwste Quake 3 upgrade werkt niet.
Wanneer ik Windows opnieuw installeer (en niet Quake) kan ik vanuit de 'oude' Quake dir wel Quake 3 starten en werkt de slider wel. 8)7

Heeft iemand een idee waardoor dit veroorzaakt wordt ??

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 08:09
yup, komt door de nieuwe detonators

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
dit probleem heb ik ook met me niet al te nieuwe asus drivers (Asus AGP-V7100 v5.33f) voor me gf2 mx.

ik heb dit maar opgelost via het asus control panel en daar de brightness heel hoog gezet, nu op me scherm ziet het er nu normaal uit, alleen mijn screenies zijn zo 'bright' geworden dat er bijna niets meer te lezen valt :(

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-11 09:48

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
dan moet je ff je autoexec.cfg aanpassen, dan staat waarschijnlijk hw_ignoregamma op '1' en dit moet '0' worden

heb het zelfde gezeik nl. ook gehad met zowel q3 als rtcw

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
die setting staat in q3config , heb geen autoexec.bat... en met die optie wordt de slider ahw greyed -out en kan niet meer bewegen... da's bij mij niet het geval, hij beweegt wel, er gebeurt alleen niks...

oudere detonators helpen ook niet , dus ligt niet aan de nieuwste drivers... nog iemand met suggesties, please ?? sta er helemaal voor open ...