Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
blijf ALSJEBLIEFT! in de huiskamer...Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 12:06:
DU Meter ?
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Draai je iis onder w2kserver??? Of apache, want in apache kan je het via je log-files terugzoeken zal in iis vast ook wel kunnen. Gewoon uitgebreide logging aanzetten en dan en de dag je log-files gaan parsen naar wat je wilt hebben.
Kan SNMP ook voor applicaties werken??? Ik ken het alleen voor devices.
Ik heb de post nog eens goed doorgelezen. Ik zou met SNMP de totals eruittrekken en inderdaad met een loganalizer per app.
Je kan eens kijken of je dit met sniffer kan doen.
Zeer uitgebreide monitoring tool
Zeer uitgebreide monitoring tool
Verwijderd
met netwerkmonitor en/of met performance monitor (standaard in win2k)... echter de logs worden wel ontzettend groot...
Ik ben nu bezig met een proggie dat de logs van IIS uit leest, maar het is niet 100%...
als ik iets heb gevonden wat wel goed werkt, laat ik wel iets weten.
als iemand nog een progsel weet, graag posten
als ik iets heb gevonden wat wel goed werkt, laat ik wel iets weten.
als iemand nog een progsel weet, graag posten
Pagina: 1