Iemand toevallig ervaring met OS/2 eComStation ? (www.ecomstation.com)
Is het het proberen waard? of juist helemaal niet...
Is het het proberen waard? of juist helemaal niet...
Verwijderd
Die site is volgens mij niet officieel, maar gewoon door een hobbyist of bedrijfje gemaakt. Ergens op de IBM site bevinden zich officiele ECS-pagina's.M4RTiN schreef op 13 september 2002 @ 13:03:
iig is de site amateuristisch maar bovendien lijkt de grafische omgeving dat het in de win 3.11 tijdperk is blijven hangen...
wat zou er overblijven wat het tot een fantastisch OS maakt?
Verwijderd
Volgens mij heeft IBM OS/2 verkocht aan serenity-systems. Voor zover ik weet is die site dus echt. Inderdaad is het heel amateuristisch. Heel veel dingen werken niet echt.svdmeer schreef op 13 september 2002 @ 16:24:
[...]
Die site is volgens mij niet officieel, maar gewoon door een hobbyist of bedrijfje gemaakt. Ergens op de IBM site bevinden zich officiele ECS-pagina's.
Het OS is technisch best goed, en er zijn nog steeds mensen die er bij zweren.
Er is behoorlijk veel software voor, en je kunt er met behulp van het freeware programma Odin ook Win16 en Win32 apps op draaien.
Dat is ook het hele probleem..de buitensporig hoge prijs.Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 19:25:
[...]
Maar om 450 Euro neer te leggen om een os te proberen en dan voor upgrades ook nog eens bijna 300 Euro neer te leggen vindt ik te veel.
prijzen: http://shop.mensys.nl/catalogue/mnl_eComStation.html