Toon posts:

Oracle 8.1.7 en forms 6i op Windowsxp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb thuis de personal versie van Oracle 8.1.7 en Oracle Forms6i op mijn PC onder Windows2000 prof. draaien. Ik zou graag het besturingssysteem Windowsxp prof willen gaan gebruiken. Weet iemand of Oracle 8.1.7 en Forms6i ook op Windowsxp draaien?

Op de site van Oracle staat dat Oracle 8.1.7 voor Windows NT en Windows2000(Windowsxp wordt dus niet genoemd) geschikt is en Oracle9i is ook voor WIndows xp geschikt. Ik wil Oracle8i gebruiken omdat wij dat binnenkort ook op ons werk krijgen en ik er thuis met de gratis personal versie ervaring mee wil op doen.

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

mulder

ik spuug op het trottoir

Misschien zou je het even moeten proberen. Als het onder w2k draait lijk het mij dat het zeker onder XP draait.

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Topicstarter
Don Facundo schreef op 13 september 2002 @ 20:30:
Misschien zou je het even moeten proberen. Als het onder w2k draait lijk het mij dat het zeker onder XP draait.
Het is gelukt! Het draait nu onder Windowsxp.

Dat "even proberen" is natuurlijk wel een gok, want ik heb niet een of ander backup tape waarmee ik alles weer even terug kan zetten als het niet lukt.
Daarom vroeg ik of iemand er ervaring mee had: blijkbaar niet en daarom heb ik maar de gok genomen.