Toon posts:

history.go(-1), maar dan na een aantal seconden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Topic zegt genoeg denk ik...

Wat ik heb geprobeert is met de metatag, alleen zijn er veel variabelen (form) die dan opnieuw ingevuld moeten worden door de bezoeker.

Ook het meesturen van de data naar de vorige pagina is niet de oplossing, dit omdat er veel te veel velden in het (de :? ) form zitten.

Ik weet niet of het totaal met javascript op te lossen is, ben niet thuis in js.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

setTimeOut

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

<script language="javascript"><!--
var timer = null
function GoBack() {
history.go(-1)
}
//--->

<body onLoad="timer=setTimeout('GoBack()',8000)">

[ Voor 0% gewijzigd door Ronald_stage op 13-09-2002 11:38 . Reden: sorry stukje teveel ge copy paste zo moet ie kloppen denk ik zo ]

Verwijderd

Topicstarter
jah sorry, ik wist nu ff niet war ie moest, omdat er maybe ook oplossingen zijn met php ???

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 11:35:
[...]

jah sorry, ik wist nu ff niet war ie moest, omdat er maybe ook oplossingen zijn met php ???
zorg dan dat je eerdere pagina met je form erin cached.
standaard worden php-pagina's gelijk expired en betekend dat een reload, waardoor de form-data verloren gaat.

als je via een header() functie de expired waarde verder zet, bv een dag later, of enkele uren kun je wel een history.go(-1) doen zonder dat dit gelijk een reload inhoud.

bedenk wel dat dit nog altijd afhankelijk is van hoe de browser met de xpired omgaat, zeker msie heeft de neiging eigenzinnig te zijn, en je kunt niet garanderen dat er geen reload plaatsvind;
als je dan toch php gebruikt en de formdata benodigd hebt is het de vraag waarom je juist dat niet gebruikt?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1