Toon posts:

[98] Kan hvjo niet vinden *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een virus heeft mijn laptop beschadigd en er het bestand hvjo afgegooid. Nu lukt het niet meer om programma's te openen of om windows opnieuw te installeren. Ik kan helaas nergens vinden wat hvjo inhoud of hoe ik dit probleem op kan lossen. Vandaar de hoop dat een van jullie mij kan helpen!

bvd,

Sandor

Verwijderd

Topicstarter
Overigens draait mijn laptop nog op win98.

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 19:09

Talon

Booooom !

Hoezo lukt het niet om opnieuw te instaleren ? CD erin en dan je harde schijf in de setup legen en dan weer alten instaleren ?
dat zou altijd moeten werken ; bestand weg of niet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 11:29:
Overigens draait mijn laptop nog op win98.

Zet dat ajb de volgende keer even in de topictitel als je een topic opent in WOS, zie Windows Operated Systems - Policy. Ik zal het nu even voor je doen. Trouwens welkom op GoT :)

Je hebt trouwens een virus; zie bijvoorbeeld Verwijderd in "Het YaHa / Virus I-Worm.Lentin.g topic" om te zien hoe het te repareren (scannen op virii moet je natuurlijk nog steeds even doen).

Het gaat er dus vooral om de registersleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\exefile\shell\open\command aan te passen tot "%1" %*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Hij is nu iig bezig met installeren. Hoop dat het probleem hierna opgelost is! Bedankt iig.