Via de bedrijftamtam heb ik vernomen dat wij waarchijnlijk overstappen van NT server naar Novell Netware. Nu heb ik mij nooit zo bezig gehouden met NOS bizznizz maar ben hier toch nieuwsgierig naar geworden en ben dus gaan zoeken naar artikelen hierover.
In de gelezen teksten/artikelen is dat voor Novell Netware net als bij de Windows/Linux discussies veelal gezegd wordt dat over Linux beter is nagedacht en beter in elkaar steekt. Netware "draait/werkt" gewoon altijd lees je veel. Maar de echte verschillen tussen NT en Netware zijn mij niet duidelijk geworden. Behalve dat (correct me if I'm wrong) Netware geen applicatie server aankan en dat NT dit wel zou doen.
Graag zou ik weten wat nu inhoudelijk de verschillen zijn tussen Netware & NT.
Ciao,
/me!
In de gelezen teksten/artikelen is dat voor Novell Netware net als bij de Windows/Linux discussies veelal gezegd wordt dat over Linux beter is nagedacht en beter in elkaar steekt. Netware "draait/werkt" gewoon altijd lees je veel. Maar de echte verschillen tussen NT en Netware zijn mij niet duidelijk geworden. Behalve dat (correct me if I'm wrong) Netware geen applicatie server aankan en dat NT dit wel zou doen.
Graag zou ik weten wat nu inhoudelijk de verschillen zijn tussen Netware & NT.
Ciao,
/me!