Toon posts:

AMD 2100+ cooling vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een degelijke stille koeler voor deze CPU die hem rond de 55° houdt mag zelfs 60° (stressed wel te verstaan) want dat is nog safe, ik heb totaal geen doel om te OC'en (is voor vriendin niet voor mij...).

Welke cooler uit onderstaande lijst raden jullie mij aan? (er zijn geen andere in de winkel waar ik PC ga kopen)

Arctic Cooling Super Silent 2000 (Socket A)
Thermaltake Volcano 6CU Copper 4550 RPM Socket A / 370 (32cfm/30
Thermaltake Volcano 7 Temperature Control
Thermaltake Volcano 7+ (AMD/P4) Fan Speed Adjustable
Zalman CNPS6000-CU

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02 10:35

TwoR

Gekleurde stippen

Tja ik ben wel fan van Zalman dus ik zou voor de Zalman gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, die arctic is het stilste maar ik twijfel of die het aankan...
De 6CU is ook nog goed maar weeral twijfel of ie het aankan...
(iemand ervaring mee met deze?)
de Volcan 7 en 7+ kunnen aan denk ik maar dan op een stand die teveel lawaai maakt denk ik of vrees ik...
en de Zalman daar heb ik totaal geen idee van :)

so anyone ideas!? 8)

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-02 12:42
Op deze site http://www.dansdata.com/coolercomp.htm#Alpha%20PAL6035 hebben ze een hoop coolers getest. Lees maar ff door misschien kom je er dan uit.

Verwijderd

Topicstarter
the_master schreef op 13 september 2002 @ 10:53:
Op deze site http://www.dansdata.com/coolercomp.htm#Alpha%20PAL6035 hebben ze een hoop coolers getest. Lees maar ff door misschien kom je er dan uit.
Mja, mooie review maar het probleem is met C/W weet ik niet welke CPU speed deze cooler aankan bij de meeste staat er wel iets van zou kunnen bij deze indien goede case cooling enzo...

Hoeveel herrie maakt die Volcano 7+ op de mediumstand want dat lijkt me ideaal?
(34dBa maar dat zegt niet veel vind ik)

Verwijderd

Ik heb ook een 2100+ en een volcano 7. M`n cpu word 52 gradjes, stresed 68. als de cooler op volle toeren draaid maakt hij wel wat geluid 8)7 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 11:07:
Ik heb ook een 2100+ en een volcano 7. M`n cpu word 52 gradjes, stresed 68. als de cooler op volle toeren draaid maakt hij wel wat geluid 8)7 8)7
De volcano 7 zou op die site een 0.61 C/W halen dus als ik de Volcano 7+ neem en die draai op low dat is 0.62 krijg ik ongeveer hetzelfde als u en op medium iets minder, ik denk dat ik dan door die ga gaan...
dank je voor je replie!

Verwijderd

spire whisperrock II :P heb ik ook..en koelt zeer goed! en is stil

Verwijderd

Er zijn genoeg vergelijkende testen van koelers te vinden via google...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.