Heb mijn pc teruggekregen met de Volcano 7+/universal koeler erop gemonteerd door de leverancier.
Maar ik ben niet tevreden met mijn temps.!!!!!!
Idle is hij 62 graden, stressed 70.
Voordat ik de mobo ingebouwd had, had ik even gekeken of die er recht op zat.
Dus niet echt recht, meer richting de frees liep hij beetje omhoog.
Ik had ergens gehoord dat je een beetje druk op de koeler moet uitoefenen, daalt de temp, dan zit die koeler er niet goed op.......
Dat had ik gisteren gedaan en ineens ging de temp 11 graden omlaag.!!
Dat wil dus zeggen dat de koeler er niet goed op zit!?
Ik kon hem zelf niet monteren, omdat de leverancier op de website vermeldt dat de koeler niet gemonteerd verstuurd wordt omdat deze heel zwaar is.
Ze hadden de koeler opgestuurd en had hem zelf gemonteerd en daardoor is mijn proc overleden.
Kreeg van hun een nieuwe met de koeler erop gemonteerd door hun (in uiterst verzorgd en goed ingepakt). Koelpasta zat er wel tussen toen ik keek.
Ik had eerst een Fridge Rock 2000+ van Spire en daar haalde ik een temp van 45 stressed.
Ik had deze Volcano 7+ expres gekocht om NOG lager te gaan. Maar wordt juist meer.
Wat moet ik doen?? Alweer terugsturen naar de leverancier?
Of zelf proberen goed te zetten? Daar ben ik bang voor, omdat de proc anders weer stuk gaat!
Maar ik ben niet tevreden met mijn temps.!!!!!!
Idle is hij 62 graden, stressed 70.
Voordat ik de mobo ingebouwd had, had ik even gekeken of die er recht op zat.
Dus niet echt recht, meer richting de frees liep hij beetje omhoog.
Ik had ergens gehoord dat je een beetje druk op de koeler moet uitoefenen, daalt de temp, dan zit die koeler er niet goed op.......
Dat had ik gisteren gedaan en ineens ging de temp 11 graden omlaag.!!
Dat wil dus zeggen dat de koeler er niet goed op zit!?
Ik kon hem zelf niet monteren, omdat de leverancier op de website vermeldt dat de koeler niet gemonteerd verstuurd wordt omdat deze heel zwaar is.
Ze hadden de koeler opgestuurd en had hem zelf gemonteerd en daardoor is mijn proc overleden.
Kreeg van hun een nieuwe met de koeler erop gemonteerd door hun (in uiterst verzorgd en goed ingepakt). Koelpasta zat er wel tussen toen ik keek.
Ik had eerst een Fridge Rock 2000+ van Spire en daar haalde ik een temp van 45 stressed.
Ik had deze Volcano 7+ expres gekocht om NOG lager te gaan. Maar wordt juist meer.
Wat moet ik doen?? Alweer terugsturen naar de leverancier?
Of zelf proberen goed te zetten? Daar ben ik bang voor, omdat de proc anders weer stuk gaat!