Het volgende is het probleem:
Ons bedrijf gaat met 5 vestigingen (die allemaal mxstream hebben) naar een nieuwbouwpand waar nog geen mxstream beschikbaar is en waarschijnlijk ook niet meer komt, tevens is kabelinternet ook niet beschikbaar.
Nu ben ik aan het zoeken naar alternatieven, en heb de volende opties gevonden:
- HDSI wireless internet. (Er moeten 25 mensen binnen 4 km meedoen)
Nadeel niemand binnen 4km doet nog mee. En dus moeten we de hele cell "opkopen" voor €5000 per jaar. Misschien onbetrouwbaar??
Voordeel snelheid tussen 33 en 84 Mbit
en als er meer mensen binnen die cell gaan meedoen krijgen we 60% van die abbo gelden terug.
- Satteliet internet Up en Down
Nadeel vrij prijzig. Voor 768 down en 128 up kost dat €1000 per maand.
- Huurlijn naar provider.
Nadeel heel duur voor dunne lijn.
Nu hebben we ADSL en zijn de snelheid en prijs gewend. Maar we moeten toch een alternatief vinden. Zijn er nog andere opties die ik vergeten ben?
Ons bedrijf gaat met 5 vestigingen (die allemaal mxstream hebben) naar een nieuwbouwpand waar nog geen mxstream beschikbaar is en waarschijnlijk ook niet meer komt, tevens is kabelinternet ook niet beschikbaar.
Nu ben ik aan het zoeken naar alternatieven, en heb de volende opties gevonden:
- HDSI wireless internet. (Er moeten 25 mensen binnen 4 km meedoen)
Nadeel niemand binnen 4km doet nog mee. En dus moeten we de hele cell "opkopen" voor €5000 per jaar. Misschien onbetrouwbaar??
Voordeel snelheid tussen 33 en 84 Mbit
- Satteliet internet Up en Down
Nadeel vrij prijzig. Voor 768 down en 128 up kost dat €1000 per maand.
- Huurlijn naar provider.
Nadeel heel duur voor dunne lijn.
Nu hebben we ADSL en zijn de snelheid en prijs gewend. Maar we moeten toch een alternatief vinden. Zijn er nog andere opties die ik vergeten ben?