Toon posts:

Welk mobo en processor moet ik kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ik wil mijn pc upgraden en nou weet ik niet wat ik moet kiezen het moet i.i.g snel zijn.
Welk moederbord moet ik nemen? met welke processor en welk geheugen?

iemand suggesties?

alvast bedankt

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:47
ga naar de dichtbijzijnde winkel en koop het duurste wat ze hebben, dan heb je iig snel spul

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 09:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Asus V7A333 met een 2000+ en 256 MB DDR. Dit is een redelijk goedkope oplossing. Kost totaal 326,70.

Maar dat ligt er natuurlijk aan wat je ermee wilt doen.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Daar zijn genoeg topics over te vinden, dus ff de search gebruiken aub.
Wel in je achterhoofd houden wat je wilt. AMD of Pentium, DDR, SDRAM, RIMM

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Die vraag is niet te beantwoorden omdat iedereen andere eisen heeft. Het beste kan je eens wat reviews ofzo gaan lezen en goed naar de specs kijken, want niemand zal je een antwoord geven als 'je moet moederbord x van merk y pakken met processor z'.

Of check anders eens de sites van wat bekende moederbord-manufacturers.

Verwijderd

Inderdaad daar zijn genoeg reviews voor te vinden. Daarnaast is het juist JOUW pc. Jij weet het beste wat je rmee wilt en hoeveel geld je wilt uitgeven. Overal rondneuzen, search gebruiken, reviews lezen en ik weet zeker dat je de juiste keuze kan maken voor jouw situatie. Succes!

Verwijderd

Topicstarter
kunnen jullie in ieder geval dan vertellen welk geheugen het snelste is?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De duurste is bijna altijd de snelste :Y)

Nogmaals, ga eens zélf op zoek uit: lees wat reviews, kies de merk die je het meest aanspreekt, weeg de voor- en nadelen tegen elkaar af, stel je budget vast en maak uiteindelijk je eigen keuze! Daar ben je toch Tweaker voor? We zijn hier overigens geen adviesbureau :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 09:50:
kunnen jullie in ieder geval dan vertellen welk geheugen het snelste is?
Ligt er natuurlijk o.a. aan of je een P4 of Athlon neemt, of je gaat oc-en, etc, etc, etc. De keuze voor geheugen is afhankelijk voor de specs die JIJ wil hebben voor je pc. Dat kunnen wij niet voor je bepalen, dat ben je zelf mans genoeg voor

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Anders kun je nog altijd bij www.beginnersweb.nl of de computerboer terecht. De gemiddelde computerboer smeert diens klanten het liefst het duurste en snelste aan, zodat hij veel $$$ maakt. Duurste betekent bijna altijd snelste, dan zit je toch wel goed :?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

ik zou je op dit moment aanraden

xp 2000+ ( kost bijna niks meer)
Epox mobo ( mijn favo merk heb er alleen maar goeie ervaringen mee) neem wel een met raid ddr333 en USB 2.0 ( ben je iig klaar voor de toekomst)
512ddr ( meest gangbare)

:)
www.exile.nl goedkope en betrouwbare winkeltje :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Mary Wana schreef op 13 september 2002 @ 10:03:
ik zou je op dit moment aanraden

xp 2000+ ( kost bijna niks meer)
Epox mobo ( mijn favo merk heb er alleen maar goeie ervaringen mee) neem wel een met raid ddr333 en USB 2.0 ( ben je iig klaar voor de toekomst)
512ddr ( meest gangbare)

:)
www.exile.nl goedkope en betrouwbare winkeltje :)
Je kunt toch nooit zeggen wat voor hem aan te raden valt? Hij zegt alleen dat hij het iig snel moet zijn. Hoe kan je dan xp 2000 zeggen? Misschien heeft hij meer geld te besteden? of wil hij een P4? Zoals ik eerder zei: Hij kan het beste ZELF zeggen wat hij wil.

Verwijderd

.

Verwijderd

eyerule heb je een mailadres ?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Duidelijk waarom deze dichtgaat lijkt me :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.