Toon posts:

Excel vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor school een hele uitgebreide opdracht doen in excel,
en nee de vraag is niet of iemand die opdracht voor me kan maken, want daar ben ik al uren mee zoet geweest en is me gelukt, alleen nu wil ik de formules uitprinten, maar hoe selecteer je dat ie alleen de formules uit moet printen.

Excel 2000 is het.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er net achter gekomen dus het hoeft niet meer, dit topic mag dicht.

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01 18:51
Toevallig zit ik nu met het zelfde probleem (leuk dat ie er ook ff bij verteld hoe hij dit gefixed heeft). Hoe kan ik alle formules uit excel uitprinten.

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01 18:51
Ahh.. ik heb het zelf ook al gevonden.

Zo moet het dus:
Print a worksheet with formulas displayed
1) Display formulas on your worksheet. (On the Tools menu, point to Formula Auditing, and then click Formula Auditing Mode.)
2) On the File menu, click Print.
3) Under Print what, select an option to print the selection, the active sheet(s), or the entire workbook.
edit:
layout

[ Voor 12% gewijzigd door Liqued op 07-04-2003 20:19 ]

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

Verwijderd schreef op 23 oktober 2000 @ 23:15:
Ik ben er net achter gekomen dus het hoeft niet meer, dit topic mag dicht.
Zal wel aan mij liggen maar wat heeft het voor zin om het topic te sluiten? Bang dat iemand een antwoord op een vraag geeft? Als je vraagt om het topic te sluiten omdat je de vraag zelf al beantwoord hebt, zet dan op zun minst ff het antwoord op je vraag erbij... (8>

Verwijderd

SAiKO schreef op 07 april 2003 @ 20:25:
[...]
Zal wel aan mij liggen maar wat heeft het voor zin om het topic te sluiten? Bang dat iemand een antwoord op een vraag geeft? Als je vraagt om het topic te sluiten omdat je de vraag zelf al beantwoord hebt, zet dan op zun minst ff het antwoord op je vraag erbij... (8>
In dit geval lijkt het me dat ie wel dicht mag. De TS heeft heeft eigenlijk een waardeloos draadje geopend; dit was ook simpel via de search of google te vinden. Het topic is hierdoor dus niet conform de reglementen en mag dus dicht (vind ik) :) Zal het iig voorstellen in SM.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 23:39 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vraag me af of de policy ten tijde van de TS al in die evolutionaire vorm was als dat hij nu is hoor :D

Maar wel handig dat het antwoord er nu bij staat ja :)

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

Verwijderd

Thanks ik was er toevallig ook net mee bezig!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tja, dit is dus makkelijk zelf te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.