Toon posts:

welke van de 2?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sta nog beetje in dubio, ga nwe pc kopen, P4 2,53 ghz, maar moet kiezen tussen asus p4t533 met 256 rim
asus p4b533e met 512 ddr

ik weet dat 512 rim beter zou zijn, maar met de rest is dit het budgettair meest haalbare. dus welek geniet voorkeur en why?

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

je doet alsof DDR ineens heel erg langzaam is.
kijk RIMM is wel wat sneller maar in de praktijk merk je dit echt niet zo heel erg

ik zou voor DDR gaan
ook omdat ik hele goede ervaringnen heb met de i845 chipset op mijn EPoX 4BEAR
en met de 850 wat minder

(en 512 mb werkt toch lekkerder dan 256)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---

en geen eens wat meer info, over wat je zelf al gevonden hebt en waarom je niet kan kiezen en waarom een p4 en geen amd, waarom rimm geheugen en geen ddr waarom alleen maar asus en geen gigabyte oid

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
bedoel niet dat ddr ineens zo traag is, want in mijn berekeningen die ik vooraf maakte om te kijken wat wel/niet kon ben ik telkens uitgegaan van 512 ddr, totdat ik tijdens het offerte maken het andere bord zag staan.
waarom P4 en geen amd? gevoelsmatig
asus kwam goed uit laatste tests, ook geen must, maar wil strax gaan bestellen en wist het niet ff meer

Verwijderd

De topictitel:
Goed. Jij hebt een boeiend onderwerp of een interessante vraag, en je wilt daar een topic voor openen. Neem dan even de tijd om een duidelijke topictitel te bedenken. Zo kunnen andere mensen sneller zien of het onderwerp voor hen ook interessant is. Al is een topictitel met allemaal hoofdletters lekker duidelijk, het wordt niet echt gewaardeerd, simpelweg omdat dat irritant is.
Met een halve topictitel weet niemand meteen wat je bedoelt, en het kan heel wat irritatie opwekken als dat dag in dag uit gebeurt. Begin je topictitel met bijvoorbeeld [Win98] of [CD-ROM]. Zet er dan ook meteen de kern van je vraag bij, want met "[XP] Doet het niet....." schieten we ook niet veel op. Een goede topictitel is dus het halve werk.

Verwijderd

pt0x schreef op 13 september 2002 @ 08:24:
je doet alsof DDR ineens heel erg langzaam is.
kijk RIMM is wel wat sneller maar in de praktijk merk je dit echt niet zo heel erg

ik zou voor DDR gaan
ook omdat ik hele goede ervaringnen heb met de i845 chipset op mijn EPoX 4BEAR
en met de 850 wat minder

(en 512 mb werkt toch lekkerder dan 256)
HaHaHA Rimm is in de praktijk wel sneller dan ddr en dat is ook merkbaar

Verwijderd

Topicstarter
weet het nog niet, zal raad van fuzzy rabbit opvolgen, en nw topic starten

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

ddr natuurlijk, Rim is beetje aan het uitsterven :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 08:37:
[...]

HaHaHA Rimm is in de praktijk wel sneller dan ddr en dat is ook merkbaar
256rim is behoorlijk gay tegenover 512 ddr 333 :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Jonge jonge, wat een replies. 9 van de 10 keer wordt deze beste man afgefikt en een onderbouwd antwoord is kennelijk moeilijk te geven. Is dat tegenwoordig het niveau hier?? |:(

Maar om je vraag te beantwoorden. RIMM is natuurlijk sneller, maar als je de keuze hebt tussen 512MB DDR en 256MB RIMM en je hebt veel zware applicaties dan zou ik voor de DDR's gaan. Buiten dat denk ik dat RIMM niet echt lang meer leeft.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Search, dit is al erg vaak voorbij gekomen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.