tremble and despair for i am power!
Verwijderd
Ik zou in ieder geval je skills voor gebruik van lockpicks en multitools op het hoogste of in ieder geval 1 na hoogste niveau te krijgen, want dat kan je een hoop ellende besparen op het einde als je steeds meer van die dingen nodig hebt (en ik kan het weten, want ik had er op het einde echt nog maar een stuk of 2 over).
Verder vond ik het persoonlijk heel erg cool om het snipergeweer zelf en de skill rifle te upgraden, waardoor ik van heel erg ver iemand kon neerknallen. Het vizier stond helemaal stil richting het einde van het spel.
Verder vond ik het persoonlijk heel erg cool om het snipergeweer zelf en de skill rifle te upgraden, waardoor ik van heel erg ver iemand kon neerknallen. Het vizier stond helemaal stil richting het einde van het spel.
Ik heb gewoon in electronics wat gedaan, dat spaart wat tools, maar ook hacking is belangrijk, want je kunt op een bepaalde skill level heel snel hacken en ook gun turrets besturen. Verder heb ik en pistol en rifle hoog gedaan, zodat ik met het stealth pistol en met het sniperrifle MET sillencer mensen makkelijk en in stilte kan killen.
En verder heb ik in de rest een paar SP gestopt, soms is lang onder water kunnen zwemmen wel fijn.
En verder heb ik in de rest een paar SP gestopt, soms is lang onder water kunnen zwemmen wel fijn.
Hier komt iets hips te staan
Hacking is zeer belangrijk, ik had advanced. Verder trained in lock picking en electronics, beter is absoluut niet nodig. Wat erg belangrijk is is een Masterful skill in tenminste 1 soort wapen, ik had rifles en was advanced in pistols & heavy. Als je advanced in heavy hebt kan je tenminste fatsoenlijk met een GEP of Plasma rondlopen.
Die dingen als swimming etc. zijn useless.
Die dingen als swimming etc. zijn useless.
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
Mmmm, ik heb net 5000 skilpoints bij elkaar gespaard. Nu effe goed gaan verdelen.
Rush
Rush
Verwijderd
Ben nu bijna bij het einde en hebt hoogste niveau computers (zeer handig) 3de niveau lockpicking (ik had meer tools dan lockpicks dus ging ik eerst voor lockpicking) 2de niveau voor de tools 2de niveau zwemmen (niet echt nodig maar toch handig) 2 niveau pistool (net als in het begin) en hoogste niveau rifle (een sniper rifle dat je goed kunt richten is zo fucking handig + je assualt rifle vuurt een stuk beter:))
Je kunt het spel uitspelen en vrijwel continu 20 (max) lockpicks en multitools hebben en ook nog eens vrijwel alle bonussen meenemen. Goed verkennen voordat je een deur/ whatever openmaakt is het beste wat je kunt doen. Dus die skills had ik op TRAINED.
Je MOET kunnen hacken, dus ook TRAINED op z'n minst, dit scheelt zo veel tijd met overtikken van usernames en passwords (die je wel automatisch vindt).
Pistol en Rifle zo hoog mogelijk en in balans met elkaar.
ENVIRONMENTAL met die harnassen/ hazmats dat is overbodig, je moet gewoon de juiste AUGS installen.
MEDICINE zou ik TRAINED doen, dan heal je meteen 60 points in plaats van die schamele 30, maar later vind je ook een AUG hiervoor, soort regenerate. Die had ik op level 3, 25 points per keer (ofzo).
Dus vaak kun je een tekort in skill HEEL GOED compenseren met een AUGMENTATION. Als je die AUGS veel gebruikt, is het wel handig om die ene AUG te installen die het gebruik ervan zuiniger in BIOELECTRICITY maakt (naam weet ik niet meer), had ik uiteindelijk op level4 en scheelde een glas op een slok borrel!
Je MOET kunnen hacken, dus ook TRAINED op z'n minst, dit scheelt zo veel tijd met overtikken van usernames en passwords (die je wel automatisch vindt).
Pistol en Rifle zo hoog mogelijk en in balans met elkaar.
ENVIRONMENTAL met die harnassen/ hazmats dat is overbodig, je moet gewoon de juiste AUGS installen.
MEDICINE zou ik TRAINED doen, dan heal je meteen 60 points in plaats van die schamele 30, maar later vind je ook een AUG hiervoor, soort regenerate. Die had ik op level 3, 25 points per keer (ofzo).
Dus vaak kun je een tekort in skill HEEL GOED compenseren met een AUGMENTATION. Als je die AUGS veel gebruikt, is het wel handig om die ene AUG te installen die het gebruik ervan zuiniger in BIOELECTRICITY maakt (naam weet ik niet meer), had ik uiteindelijk op level4 en scheelde een glas op een slok borrel!
Opzich is vaak een deur ook wel kapot te kanllen (GEP Gun) scheelt weer lockpics. Trouwens, je kan er toch maar 20 hebben (lockpics/multitools) en opzich zat ik altijd wel vol. Ik had de skills voor die 2 nauwelijks geupgrade.
Low weapons (pistool enzo) gebruikte ik ook haast nooit, ik vind rifle skills zeker het belangrijkste.
Low weapons (pistool enzo) gebruikte ik ook haast nooit, ik vind rifle skills zeker het belangrijkste.
Weten jullie mischien of ik de silencer van m'n machine geweer kan overzetten naar m'n sniper?
Rush
Rush
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 19:25 schreef Rush het volgende:
Weten jullie mischien of ik de silencer van m'n machine geweer kan overzetten naar m'n sniper?
Rush[/quote]Niet dat ik weet maar als je goed zoekt vind je genoeg weapon upgrades voor een klein leger dus het is niet echt nodig. Ik had op het eind een silenced sniper met laser en 8 kogel magazijn, 100% accuracy, dat was leuk, die MJ12 commando's wisten niet wat hun overkwam
Maar ook mijn assault rifle was silenced en had vrijwel geen terugslag en kon 39 kogels in zijn magazijn hebben.
Rush[/quote]Niet dat ik weet maar als je goed zoekt vind je genoeg weapon upgrades voor een klein leger dus het is niet echt nodig. Ik had op het eind een silenced sniper met laser en 8 kogel magazijn, 100% accuracy, dat was leuk, die MJ12 commando's wisten niet wat hun overkwam
Dan moet ik maar verder blijven zoeken. Ik vind er altijd genoeg maar die zijn allemaal voor accurancy en recoil. Wat betekend Recoil eigenlijk? Is dat iets van afleiding??
Rush
Rush
Recoil is hoeveel je geweer terugspringt als je schiet, deze terugslag is in het spel te merken doordat je vizier omhoog gaat. Is vooral bij de assault rifle duidelijk te merken en het is best wel hinderlijk omdat je steeds corrigeren om je doel in je vizier te houden dus hoe lager de recoil hoe beter.
Merci. Weet jij mischien of je ook bij de MJI12 kan spelen? Dat je in het begin de man in het vliegtuig wel vermoord? Of moet je overlopen?
Rush
Rush
Ik heb die gast (in de 747 dus) wel als probeersel overhoop geknald, maar het maakte voor zover ik ermee verder ging niks uit voor de verhaallijn, uiteindelijk kom je toch weer bij hetzelfde uit.
Pistol skill vindt ik wel belangrijk, want je vindt veel ammo daarvan en je kunt er met enkele (afh. van de target) headshots iemand mee omleggen.
En deuren kun je inderdaad ook opblazen/ kapotschieten.
Pistol skill vindt ik wel belangrijk, want je vindt veel ammo daarvan en je kunt er met enkele (afh. van de target) headshots iemand mee omleggen.
En deuren kun je inderdaad ook opblazen/ kapotschieten.
Pagina: 1