|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Die zijn en niet duur en wel degelijk, en voldoen aan jou eisen.
Ik heb twee weken op zo'n bak gewerkt, en dat ging prima.
| Life is a game (and games are fun) | homepage |
Verwijderd
Verkrijgbaar in diverse uitvoeringen, precies zoals jij hem wilt hebben..
Grtzzz, Jochem
Verwijderd
Maar die dingen hebben zo'n hoge winkelwaarde, ik zou twijfelen of ze dat waard zijn. Je doet er toch niet zo heel lang mee...
Grtz Michiel
Greetz Pala
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Verwijderd
Ik heb voor me werk de volgende Laptops gehad:
1. (momenteel) HP 4150 Omnibook =Bagger
2. Sony Vaio Z505 (PCG-Z505JE)
3. Toshiba Tecra
4. Compaq Presario 1700
HP & Compaq vind ik echt BAGGER. Sony en Toshiba zijn gewoon goed.
Asus: Asus roelt gewoon, ook met hum lappies
Dell: strak uiterlijk, snel, betrouwbaar
IBM: Degelijk, goed en redelijk snel, ziet alleen niet uit.
Okee lappies:
Toshiba
Wat NIET te nemen:
Siemens/Fujitsu: sloom, incompatible hardware
Compaq: need i say more?
Bovenstaand zijn puur persoonlijke ervaringen. Maar dus wel hands-on ervaring, geen hear-say of whatever.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
die zijn erg luxe uitgevoerd, en HEEL leuk geprijsd.. (ook aan-huis garantie)
nadat ik mijn laptop had, hebben er al 3 mensen om mij heen dezelfde gekost en iedereen is ontzettend tevreden met dat ding ! (ik speel er zelfs unreal-tournament enzo op. snel zat)
Have a wheelie good weekend!
Toshiba is DEGELIJK!
Blaat
Verwijderd
Verwijderd
De enige echte goeie laptops zijn die van Compaq, goede ondersteuning. Degelijke machine. We hebben bij ons op de zaak altijd compaq gehad en nooit problemen. Nu willen ze over op toshiba en beginnen de problemen. NEVER NOOIT een TostiBah.[/quote]Bijna goed, maar dan andersom. 't Heet toch niet voor niets Complak ???
Verwijderd
Beter? DELL, voor jouw geval een Inspiron serie, lekker snel, compleet te configuren
Sony Vaio's doen het ook leuk, maar deze leveren meer extra goodies dan extra power
Compaq?
Prakzooi, niet doen, super traag
Asus nog niet geprobeerd, altijd gewerkt met A-status merken(Asus roelz mijn PC wel@hoom)
IBM, degelijk, vrij zwaar uitgevoerd, prestaties, duur
HP, meeste modellen nix meer dan storingen
Advies over andere merken kan ik je niet geven.
Koop je hem nieuw?, doe er dan een onderhoudscontract bij, die onderdelen zijn schreuwend duur!! Scherm 14,1" kost 2300,- als je die laat springen
Compaq == no go, alleen maar problemen, bij mij en mijn collega''s
Toshiba == wel oke, geen problemen
IBM == iets beter dan toshiba in mijn ogen.
Heb het niet over snelheid, etc, maar echt over stabiliteit / robuustheid / hardware
GEEN COMPAC
ook
GEEN IBM
Toshiba is oke en een Dell mag er ook wel zijn
AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT
Compaq maakt ook (veel) goed spul hoor, maar dan zit je wel in het zakelijke gebied.
minpunten:
- Heeft een dockingstation en in het dockingstation zit de CD-speler, diskettestation en LAN, daardoor heb je deze niet altijd bij je als je je dockingstation niet bij je hebt
pluspunten:
- Twee Lithuim baterijen.
- Doordat veel dingen in het dockingstation zitten is ie zonder dockingstation lekker plat en licht.
Verwijderd
Persoonlijk vind ik een aantal laptops erg goed, qua kwaliteit en performance:
Asus: Asus roelt gewoon, ook met hum lappies
Dell: strak uiterlijk, snel, betrouwbaar
IBM: Degelijk, goed en redelijk snel, ziet alleen niet uit.
Okee lappies:
Toshiba
Wat NIET te nemen:
Siemens/Fujitsu: sloom, incompatible hardware
Compaq: need i say more?
Bovenstaand zijn puur persoonlijke ervaringen. Maar dus wel hands-on ervaring, geen hear-say of whatever.[/quote]hoe komt dat tog dat ze zoo regren
Verwijderd
Hoewel ik die vaiio'tjes ook wel heeeeeel leuk vind.
bas
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
We hebben ze allemaal hier in de groep: HP, Dell, Compaq, Toshiba, Sony en zelfs een MyNote. Die Viao is wel heel erg mooi hoor. Maar ook heel erg prijzig.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Bij navraag bij een aantal grote bedrijven blijkt dat er in verhouding veel technische mankementen zijn aan Dell...
Toshiba kom je overal tegen... kost misschien wat meer, standaard 1 jaar en geen 3jaar garantie, maar je hebt wel kwaliteit.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Nu zie ik ook die asusen staan weet iemand daar al wat meer over want die zien er ook wel heel erg gelikt uit.
Greetz Pala
Greetz Pala
Verwijderd
Merken waarmee gewerkt :
Toshiba
Dell
Compaq
beste tot nu toe : Toshiba, de andere twee waren even slecht....
Oh als je nog een robuuste laptop wilt maar prestaties je niet uitmaken >? Dec Highnote...niet kapot te krijgen...
BTW this is mijn 100ste posting en daar is niet nx an !
Verwijderd
Op dit moment werk ik nog altijd op mijn drie jaar oude Dell Latitude P166MMX en er worden nog altijd bios updates gemaakt!